Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Hei Har fyllt ut det jeg trenger å fylle ut.. og lagt ved den terminbekreftelsen.. men så skal jo arbeidsgiver fylle ut skatte og inntektsopplysninger.. MÅ JEG DA VENTE MED Å SENDE INN SØKNADEN TIL JEG HAR FÅTT SKJEMA FERDIG UTTFYLLT FRA ARBEIDSGIVER ELLER KAN JEG SENDE MIN DEL NÅ???
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Du må huske å legge ved kopi av lønnsslipp også. Men du kan bare sende inn din del nå. Arbeidsgiver kan sende inn sine papirer i etterkant...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg ville ha venta og sendt det inn samtidig og hatt kopier av alt som ble sendt inn. Måtte vente fra sep til januar med å få 1 eneste krone pga surr på Nav. Ikke ta noe forgitt med de ubruklige menneskene der.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 hmmmm.. men så kom jeg på en anna ting.. FERIE DA - går i permisjon slutten av mai.. Har i utgangpunktet ferie 4 uker i juli.. hva med disse ukene? får jeg dem tilbake?? Kansje trygt å vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå