Gå til innhold

2-årsjeksler er visst IKKE til å spøke med:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mye urolig søvn, hyl og skrik på natta i det siste, og har IKKE skjønt hva som har vært årsaken... Trodde til slutt at det bare var trass/ sinne, og tenkte ikke på tenner engang, siden flisa bare er 17 mnd og de neste jekslene tross alt heter TO års jeksler:p

Men idag oppdaget jeg at den første 2-årsjekselen sannelig har brutt fram allerede, og får nesten litt dårlig samvittighet over at jeg tolket det som trass, når all hylinga og den urolige søvnen mest sannsynlig skyldtes at hun hadde vondt i munnen sin stakkar:/

Har hatt mye trøbbel med nattesøvnen pga tenner og sykdom i det siste, så trøster meg m at det bare er 3 tenner igjen nå med det første, tross alt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stakars liten, var det DET som var problemet. Ja, ja, godt med alt som er oppklart, mors empati blir liksom så mye større når man vet årsaken til spetakkelet :-)

Her venter vi stadig på hjørnetenner, tror de bare har bestemt seg for ikke å komme....

Skrevet

Trenger ikke være 2 år for å ha 2 års jeksler, jenta mi hadde fullt tannsett ved 16 mnd hun. Alle jeksler var da framme :-)

Skrevet

Ja, det er vanvittig digg når man finner årsaken til alt trøbbelet! Ble så utrolig lettet da jeg oppdaget den tanna idag, at jeg aldri har opplevd maken:p

Skrevet

hehe, ja er jo tydelig det da! Jenta mi har også vært tidlig ute m de andre tennene, men ikke SÅ ekstremt før.. Kanskje et litt misvisende navn da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...