Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere som er gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg føle meg uggen i magen. vett ikke om eg e gravid enda men e egentlig ganske sikker:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom når jeg var rundt 6uker.... Før det var jeg bare uendelig TRØTT!!

Skrevet

kom i uke 6, er nå i uke 9+4.. har vært utrolig trøtt i tillegg, men ser på det som positivt for er endelig gravid :)

Skrevet

forstår ikke koffor eg føle meg øggen i magen då:S e berr 3+2 vis eg e gravid:(

Skrevet

Kvalmen her startet i uke 5, og er fortsatt kvalm i uke 7+1. Startet med å være uendelig trøtt først.

Tvi tvi for at du er gravid:-) Lykke til!

Skrevet

Kvalmen kom i uke 6...Var kvalm med de to andre og,men det gikk over etter 3mnd.Håper det går like fort over denne gang.

Skrevet

Jo, det skal jeg si deg, sitter nemlig midt oppi det nå :S

Kvalmen kom for alvor for tre dager siden, altså 6+2...

Skrevet

Den kom aldri :) Håper du slipper :)

Skrevet

Kom som lyn fra klar himmel i uke 7. Har SLITT i 3 uker nå.. Håper du slipper unna denne kvalmen og oppkast dersoim du er gravid.. =)

Skrevet

Den kom før jeg testet positivt, og når jeg skjønte at det ikke kunne være spysyke som gikk så lenge og kun jeg som hadde det , var jeg 4 uker på vei. Har vært to uker på sykehus nå pga ekstrem svangerskaps kvalme, og gått ned 11,5 kg. Og er bare 10+6. Så om du er gravid håper jeg du slipper unna "den" biten, for det er ikke mye kos.

Men lykke til:)

Skrevet

vis eg går ned 11,5 kg så slite eg enormt:S eg har så mangen rare symptomer nå, forvirret å tør ikke å teste før ette ikm skal liksom komme.

Symptomer:

-små svimmel

-kvalm

-sulten heile veien

-natt til i går sprang eg på do 3 ganger

-oppblåst

-mensmuringer

-såre nippler

mer huske eg ikke:) men eg vett eg ikke pleie å ha de som dette før mens så derfor e eg så giret på å finne ut av noe.

Skrevet

Kanskje jeg kan spørre her... Jeg har litt samme symptomer som deg, men de er litt mildere nå enn når jeg venter TR, bortsett fra at jeg har vært ekstremt trøtt siste uka. TR ventes på søndag-tirsdag - ikke helt presis. Brukte Pergotime forje mnd og er nå i pausemnd. Jeg klarte seeeelvfølgelig ikke å vente med å teste siden jeg nå har prøvd å bli gravid i 1,5 år. Tok en clearblue i dag, og ikke på morgenurin...?! Men, jeg skimter pluss-streken bak minus-streken. Noen av dere som vet om den syns i det hele tatt om man ikke er gravid?

Nå angrer jeg som bare det på at jeg tok testen så tidlig, for nå fikk jeg jo håp...

Håper på dine vegne Yasmin at du er gravid!! Vi får bare krysse fingrene:-) Og lykke til alle dere andre som er så heldige at dere har klart det.

Bare et ekstra spørsmål: Teller dere uker fra første dag i siste menstruasjon, eller fra eggløsningen?

Skrevet

Jeg ble kvalm i dag:P Eller, jeg har vært uggen i noen dager, men i dag kasta jeg opp på jobb og har vært skikkelig dårlig siden.. er 5+6 på vei.

Er kjempesulten, men alt smaker fælt eller ingenting. :(

...men jeg er lykkelig likevel ;D

Skrevet

Lille frøken harepus: Eg vil teste i måro men tør ikke siden eg har tatt pergo + ovitrelle denne gang å ovitrelle vare i 10 dager så ser eg for meg at de henge igjen:S (de e hcg i den)

Kan jo være at de e derfor eg har disse symptomene:( like ikke tanken...

Skrevet

Jeg ble ekstremt kvalm et par dager etter EL, sammen m et par andre typiske gravidsymptomer. Skjønte da at jeg var gravid, og det stemte jo;) Kvalmen gikk imidlertid over, og kom tilbake igjen i uke 6.

Skrevet

Lykkeli&gla-♀08+nyttårsspire♡: De fikk mote mitt opp:) ikke vert kvalm hele veien men kjent stikkinger siden el, tror eg kjente når livmoren gjore seg klar for egge til å feste seg og:) blei litt sterkere då. men kos lage du hjerte på nicke ditt?

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ikke tør. Dette er jammen frustrerende!! Jeg vet ikke hvor lenge det sitter igjen eller hvor mye hcg det er i de. Det er kanskje ikke så mye at gir utslag etter så mange dager? Jeg skal ta en ny test i morratidlig... Jeg er så innmari spent. Krysser fingerene for at vi permanent kan forflytte oss til 1.trimester snart:-)

Skrevet

Lille frøken harepus: De står di ska vare i 10 dager men e de fra dagen etter eg tok den elle dagen eg tok den? hehe. fikk el-sprøyten 15/3 å el kl20:00 ca 16/3 :) kjente de godt:) så eg har ikke ikm før 29-30/3 iriterene:)

Skrevet

Jeg vet desverre ikke... Du kan kanskje vente til helga da med å teste? De fra clearblue skal jo være sensitive fra 4 dager før forventet TR. Så lørdag eller søndag bør jo være trygt for deg å teste. Ikke lett å vente, jeg vet det...Burde nok ikke testet før da jeg heller, men jeg klarte ikke vente. Nå sitter jeg her med det uvisse resultatet mitt og er om mulig enda mer frustrert enn før jeg visste noe.

Tiden går så utroooolig sakte når timene telles!

Skrevet

heldigvis ska eg jobbe 13 timer kver dag fra fredag til søndags kveld så eg glemme de kanskje ut:)

Skrevet

lille frk harepus : da jeg testet med min første fikk jeg et svaaakt pluss på testen,men trodde ikke det var noe og fikk beskjed om og prøve teste etter tre dager..jammen var det positivt..hadde bare lite hcg i urinen så tidlig :) så lykke til og tvitvi :)

Skrevet

Åååå, håpe!!! Tusen takk krydre, godt å høre at det ikke bare er jeg som får svak strek. Kan jo av og til mistenke øynene for å se det de vil se, men streken er der, bare svak. På alle de hundre andre testene jeg har tatt de siste par årene så har det vært helt hvitt bak den vannrette streken og uten tvil negativt. Derfor håper jeg det endelig har skjedd, men, litt nervøs. Krysser fingre!!

Skrevet

eg er i 3- 4 uker visst fordet stod 1-2 på testen, eg har bare vært litt uggen i magen siden søndag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...