Gå til innhold

Marianne Aulis klovner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva prisen ligger på disse karakteristiske klovnemaleriene?

Hadde vært stilig på rommet til 4-åringen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så de på en auksjon side og da gikk de fra ca. 2500 kr og opp.

Galleriprisen for de på 26*26 cm er på 7000 kr.

Har veldig lyst på ett slik selv.

Skrevet

Kunne tenkt meg rumpa hennes, men ikke noen av bildene.

Skrevet

Kan du ikke bare male et selv? Skulle ikke være så vanskelig, og mye billigere:-) Hun bruker ikke lys/skygge, skravering, dybdeforhold, bare smører på farger i tykke lag. Finn et på internett og sett i gang og kopiér!

Skrevet

Så harry at det gjør vondt.. Stygge stygge klovnene.. Klovner generelt er HESLIGE!!

Skrevet

Skal du gjøre guttungen redd for klovner for livet? *grøss*

Skrevet

Grusomt harry, fatter ikke at noen kjøper de bildene.

Skrevet

Bohuskunst :-)

Hadde jeg vært på visning i et hus som hadde hennes klovner på veggen så hadde jeg snudd i døra....

Skrevet

Liksomkunst for folk som tror de har greie på kunst - søppel!

Skrevet

Det finnes kanskje ikke noe mer harry å henge på veggen...

Skrevet

Men hun har en pen rumpe. Det skal man ikke ta fra henne.

Skrevet

Haha jeg liker Marianne Aulie og brødrene Sand :) Kanskje fordi jeg er en kreativ sjel selv..?

Aner ikke hvor mye dem koster men kunne hatt et selv

Skrevet

Ja, det regnes sikkert som "kreativt" å bruke rumpa si som malerpensel.

Skrevet

Jeg syns Marianne Aulie er en tøff dame og liker klovnebildene hennes! Skulle gjerne hatt et ekte bilde av henne jeg!

Men som det står litt lengre opp her... bildene kan fås kjøpt på Bohus. Dog ikke ekte bilde da... Men det spiller vel ingen rolle :) Er vel motivet du er ute etter, og ingen kunstsamling?? :)

Skrevet

Ja faktisk! Du er sikker misunnelig fordi rompa di ikke får plass på et lerret!

Skrevet

Har faktisk ikke prøvd å feste rumpa mi til et lerret. Virker som en syk tanke, og ikke ville den være egnet som pensel heller, enten det er du som skulle ha gjort det, eller Marianne Aulie. Sistnevnte er et fjols, og mye tyder på at du er samme type.

Skrevet

heller fjols en en tørrpinne som deg! :)

Skrevet

Nå var det vel ikke synspunktet deres hi spurte om, men hvor hun kunne få tak i det.

Smaken er nemlig som, ja nettopp, baken, og ingen kan eller bør like akkurat det samme hele tiden.

Skrevet

Tørrpinne? Fordi jeg ikke har sansen for "kunstnere" som får tommelen ned blant alle som har det minste greie på kunst? Og som synes alle de videofilmene de lager som egenreklame er rene makkverk? Greit, hvis det er din definisjon på "tørrpinne", så gjerne for meg. Heller det enn intellektuelt tilbakestående.

Skrevet

Hvis hun lurer på hvor hun får tak i dem, er det bare å gå inn på Aulies hjemmeside istedenfor å stille spørsmål ut i løse lufta.

Men rumpa til Marianne Aulie er deilig.

Skrevet

Hvis du tror det å være kreativ er å få tommlen opp av de som har greie på kunst så har du tatt feil :)

Å være kreativ har ingenting med intelligens å gjøre eller om utdannelse eller om folk liker det du gjør

Hilsen ei som kommer fra en kunstner familie :)

Skrevet

Kan ikke være rare "kunstnerfamilien" du kommer fra som ikke mener at kunst også er et fagområde, akkurat som andre yrker. Det er en del kriterier som gjelder for kunsten, akkurat som det er kriterier for godt og dårlig snekkerarbeid, det er faktisk ikke bare overlatt til den enkeltes (ubegrunnede) smak og behag.

Skrevet

Har jeg sagt noe om det? Hvor har du det fra? Jeg har sagt at jeg syns damen er kreativ :)

Men nå gidder jeg ikke kaste bort tiden din på deg noe mer for du er bare ufin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...