Gå til innhold

paranoid?? noen ringer meg med skjult id..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ringer meg med skjult nummer og det har skjedd i to dager og de bare legger på... Synes dette er ekkelt, kan jeg finne ut hvem det er på noen måter?``

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mest sansynlig er det en selger.

hvis du ikke har en gal x.

du kan ringe tlf selskapet å undersøke om det er noen mulighet å få vite det.

Skrevet

Selger vil jeg tro, de er så sleipe :-s

Skrevet

Selgere har ikke lov til å ha skjult nr lenger. Så det er nok mer sansynlig at noen legger på før du rekker tlf...

Alle kan skjule nr på tlf hvis de vil.

Eller så kan det være et offentlig/kommunalt nr. En del arbeidstlf har skjult nr, men da er det sansynligvis noen du kjenner som ringer deg fra jobben.

Skrevet

Sikkert en selger. De ringer flere samtidig og snakker med den første som tar telefonen. Noen har opplevd "telefonterror" da de stadig havner i gruppen som ringes, men der en annen tar telefonen først

Skrevet

Det tror jeg mange selgere ikke har fått med seg du, men takk for info, da skal jeg ta de neste gang. Annie ovenfor her.

Skrevet

Det er nok en telefonselger. Jeg opplevde det samme for et par uker siden. Det ringte flere ganger om dagen i 3 uker og de la bare på når jeg tok telefonen. Hørte bare masse bakgrunnstøy. Dette nr var ikke skjult, men når jeg søkte det opp så var det nummer brukt til telefonsalg.

Jeg tror grunnen til at vi opplever at det bare legger på er at det er en datamaskin som ringer opp flere nr samtidig, og det er den første som svarer som får samtalen. de andre nr som har blitt ringt vil da bare få støy og så brytes forbindelsen.

Skrevet

Hvis det er en selger, så er det vel litt rart at h*n bare legger på`?

• 2 uker senere...
Skrevet

er fremdeles plaget med dette....!!! mistenker det er en fyr som ble sur på meg fordi jeg ikke ville date ham...:/

Skrevet

Noen har ringt meg med skjult nr i flere uker, jeg tar av prinsipp ikke slike samtaler, men til slutt tok jeg den, og da var det ingen der, bare opptattsignal. Men jeg får fortsatt samtaler fra skjult nr, og det verste er at de også ringer datteren min sin tlf, som er registrert på meg (har fikset det nå, sånn at den står med hennes navn).. Hun har fått beskjed om å ikke ta slike samtaler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...