Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det i uke 37 man begjynner med modningsakupunktur? Er det noen som har tips på steder i Oslo som gjør det? Kostnad? Hvor mange ganger går man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra det jeg har lest her inne er det visst forskjellig prosedyrer på det. Noen begynner uke 37/38, mens jeg fikk beskjed om å begynne i uke 32 (på Lørenskog). 1 gang i uke fram til uke 38, deretter gå over på mer fødselsforberedende akupunktur. Aner ikke hva som menes med det, men stoler på at de vet hva de gjør :-)

Da jeg lette etter steder som utfører modningsakupunktur, husker jeg at jeg fant flere steder i Oslo. Bare søk på google e.l. på "modningsakupunktur" og da vil det komme opp alternativer. Der jeg skal gå koster første timen kr 650,- og deretter er det kr 350,- per gang.

Skrevet

Jeg gikk til Vibeke Fjeld (http://www.klinikkfjeld.no) i fjor høst og var veldig fornøyd med det. Jeg startet i uke 35 og betalte 400 kroner per gang. Til å begynne med var det en gang i uken. Jeg gikk totalt 10 ganger.

Skrevet

Norges beste akupunktører, som også utfører modningsakupunktur, finner du på Klinikk 10 A på Majorstua! De har godt rykte, som er helt velfortjent!

Skrevet

Går og får modningsakupunktur hos jordmor Mille på Familie-klinikken, Majorstua. Koster 700 første gang, og 400 for hver gang etterpå. Begynner gjerne uke 35 for at det skal rekke å ha noen effekt.

Skrevet

Frøyaklinikken kan du ta det.

Skrevet

Det står at det er fra uke 34 på sidene deres.

www.froyaklinikken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...