carinaol Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Hei, er det i uke 37 man begjynner med modningsakupunktur? Er det noen som har tips på steder i Oslo som gjør det? Kostnad? Hvor mange ganger går man?
Bellbaby Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Utifra det jeg har lest her inne er det visst forskjellig prosedyrer på det. Noen begynner uke 37/38, mens jeg fikk beskjed om å begynne i uke 32 (på Lørenskog). 1 gang i uke fram til uke 38, deretter gå over på mer fødselsforberedende akupunktur. Aner ikke hva som menes med det, men stoler på at de vet hva de gjør :-) Da jeg lette etter steder som utfører modningsakupunktur, husker jeg at jeg fant flere steder i Oslo. Bare søk på google e.l. på "modningsakupunktur" og da vil det komme opp alternativer. Der jeg skal gå koster første timen kr 650,- og deretter er det kr 350,- per gang.
Utah Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg gikk til Vibeke Fjeld (http://www.klinikkfjeld.no) i fjor høst og var veldig fornøyd med det. Jeg startet i uke 35 og betalte 400 kroner per gang. Til å begynne med var det en gang i uken. Jeg gikk totalt 10 ganger.
Lunda med lillegutt Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Norges beste akupunktører, som også utfører modningsakupunktur, finner du på Klinikk 10 A på Majorstua! De har godt rykte, som er helt velfortjent!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Går og får modningsakupunktur hos jordmor Mille på Familie-klinikken, Majorstua. Koster 700 første gang, og 400 for hver gang etterpå. Begynner gjerne uke 35 for at det skal rekke å ha noen effekt.
Lykkepålandet Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Det står at det er fra uke 34 på sidene deres. www.froyaklinikken.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå