Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 ...slike statuser blir JEG irritert av. Litt påvirket av det andre innlegget om facebook-statuser..men likevel...hvem er det som gidder å nevne hver minste ting dem gjør, på facebook? Dette er en alenemor da, og tydeligvis har hun ikke annet å gjøre om dagene enn å sitte å oppdatere på facebook.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Hahaha! Syns det dummeste er de som skriver om trening heelt tiden. "Skal på trening" "Er på trening" "Hjemme etter trening" JA, det er greit. Så FLINK du er da!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 På min facebook har jeg mange "venner" som absolutt må oppdatere statusen sin hver gang de har gjort litt vanlig husarbeid. Jeg lurer nesten på om jeg burde gjøre det samme, før de tror jeg aldri vasker huset ;p
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Det er heller ingenting som heter "støvsugt"... Men ja, det er alltid noen som skal beskrive hvert gjøremål på dagen via facebook. Totalt uinteressant og får personen til å virke fjortis.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Hahahha, den var interessant ja! Like givende som middags-stausene: ´Da blir det kjøttpudding til middag. NAMMISS´ ´Lager middag, kjøttpudding. Nam´. ´Mmm, det var godt med kjøttpudding! Stappmett nå jah´. Aaaaargh, nek, vi er ikke interressert i den middelmådige middagsmaten din!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Her er noen latterlige oppdateringer fra mine "venner": "Bare 4 min til bussen går! Omg! Kommer ikke til å rekke detta.. Hue koker jo over fra før!! Hvor er veska mi??????" "I dag blir det pølsegrateng ala bestemor, Pål som skal lage Nammm, gleder meg!" 20 min senere: "Det smakte fortreffelig og nå tar jeg meg en velfortjent lur på daybeden som Even skrudde opp før helga " "Flere som syns at Petter Northug er grisekjekk??:-P"
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 ¨hahah, men tid til facebook har man alltid uansett hvor sen man er til bussen.. Det var dagens!!! :-) Jeg har etpar særdeles negative "venner". Hver eneste dag er det statuser som: Åh, jeg har så vondt i hodet. tror jeg må legge meg igjen. Nå har jeg fått barna i barnehagen, men må slenge meg på sofaen for jeg er sååå trøtt. Jeg har så vondt i kroppen at jeg .ikke orker å lage middag. Blir nok pizza i dag også.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Hos meg har jeg en alenemor som skriver torsdag kveld "barnefri i helgen! Det blir digg! Øl!" og så er hun dårlig fredag og lørdag og på søndag "savner ungene sååååånn".
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Ja, jeg spyr også av de treningsfikserte. Helt greit å trene, men å skrive "god og sliten etter 5 mils joggetur" eller lignende hver dag er teit!.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Omtrent samme nivå som 90 prosent av innleggene her inne, altså.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Har en på facebook som er i slutten av 30-årene og nybakt mor. Under hele svangerskapet var det: skal bli digg å ta seg en fest igjen. Nå er det: jippiii, skal på byn i helgen!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #14 Skrevet 25. mars 2010 Det er ikke hva som blir skrevet, men hvordan det blir skrevet som irriterer meg mest. har en venn på facebook som har oppdateringer flere ganger om dagen. Eksempel på hva hun skriver: "Over HEIA og skal treeeeeeene heeeesten MIN. Etter det BLIIIIIR det piZZa!!" Forferdelig slitsomt!! Dama er nærmere 30 år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå