Gå til innhold

Sexkarantene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva tror dere man skal holde seg borte fra, selve samleie, eller orgasmen? har fått beskjed av gynekolog og ikke ha sex på to uker, etter en truende abort i sv.uke 13.

Er jo mye annet man kan gjøre uten å ha sex, tro om det og er fyfy ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror jeg hadde tatt på meg kyskhetsbelte for sikkerhets skyld

Skrevet

Jo for sikkerhetsskyld skulle man gjort det. Men er det ikke noen her som vet ? Er ikke så lett å holde seg, når man ikke er helt sikker om det kun er samleie som kan gjøre skader! HAdde vært mye enklere om jeg viste at det var orgasmen som var skadelig.

Skrevet

Dette er vi faktisk mange som lurer på, men ingen av oss tør (forståelig nok) å spørre legen/gnekologen direkte... ;)

Jeg hadde karantene i hele første trimester fordi jeg har habituell abort. Vi avsto fra samleie, og jeg avsto fra alt annet også, for å være på den sikre siden. Men kroppen min holdt jo på å boble over, våknet av de heftigste drømmene... :) Ja ja, jeg kom meg gjennom det, og nå er forbudet heldigvis opphevet. To uker er jo ikke så gale å holde ut da. Jeg hadde avstått fra alt hvis jeg hadde vært deg. Tenk om det går galt, og så må du leve med "tenk hvis" resten av livet. I forrige svangerskap som gikk galt for meg hadde vi samleie kvelden før aborten. Jeg synes det var kjipt å måtte leve med at dersom vi hadde latt være, så kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...