kokelimonke Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Tenkte jeg skulle abonnere på et blad, men hvilket?!
Gjest mphs Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Jeg likte Foreldre og barn best, men det var nok med to års abonnemang.
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Spørs hva du er mest interessert i da. Foreldre og barn fokuserer mest på fakta, produkttester, praktiske ting og sånn, mens Mamma fokuserer mer på kva som er trendy og kult. Viser ofte dyre ting som sikkert ser bra ut men som ikke nødvendigvis funker så bra i praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå