Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er en student som har vært sykemeldt mye i år pga ulike sykdommer, og det har gått sterkt utove studiet mitt i år, tar årstudium. Nå har jeg vært friskemeldt siden januar, og jeg har bestemt meg å ta alle ekamer til våren.. Jeg hr vært dårlig på å lese men har fått gjort en del, og nå vil jeg ta eksamen i slutten av mai, men henger såååå mye etter.. Så tror dere jeg KAN klare å lese 4-5 bøker på 2 måneder og ta igjen masse uten å ha vært på forelesninger? Jeg vil så gjerne bestå i år siden jeg tok lån, blir dette bare fryktlig om jeg ikke gjennomfører året og må betale tilbake all stipiend???
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Jeg ville prøvd. Du kan jo heller ta opp igjen hvis noe går veldig dårlig. 4-5 bøker høres overkommelig ut. Jeg skrev en hovedoppgave på 3,5 mnd...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 tusen takk.. Sliter litt med å lage leseplan.. Leser litt treigt så, tenker kanskje høre med en studieveileder hvordan jeg kan gjøre det beste ut av dette? Eller skal jeg bare hoppe i det? Skulle gjerne vite hvordan jeg skulle fordele tiden min og på hva. Har; exphil. exfac. innføring i psykologi kognitiv psyk. utviklings psyk. Biologisk psyk. + Metode Klarer jeg alt dette? :-) hjeelpes!! Er godt forberedt på innføring i psykologi, exphil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå