Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Det er jo de nydelige nevøene mine:) Nikolai hvis jeg må velge
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 En gutt i barnehagen til jenta mi heter Jakob Elias, nyyydelig navn:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Var en tråd om de samme navnene i forrige uke jo :-p Jakob uten tvil, Nikolai er ut!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #13 Skrevet 26. mars 2010 Jakob:) Og ja, jeg har også sett denne tråden mange ganger før, da også med et annet navn med i bildet. Liam eller noe... Enten så er det mange som vurderer de samme navnene eller så er det en som fører ukentlig statistikk....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #16 Skrevet 26. mars 2010 Nikolai! Kjempesøtt! Jakob minner meg om "Fader Jakob, fader Jakob..sover du.."
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #18 Skrevet 26. mars 2010 Nikolai ble født på åtti-tallet og Jakob er en fugl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå