Gå til innhold

Huff, må lufte dette anonymt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over "noe" på rommet til datteren min på 13. Ikke tvil om hva den var brukt til. Fikk sjokk! Tenker, om hun har begynt med "det", hva mer gjør hun? Sex med gutter?? Huff : (

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom over hva?

Og det er vel relativt vanlig at 13 år gamle jenter begynner å utforske sin egen seksualitet. Betyr ikke at hun har sex med gutter for det...

Skrevet

Er jo helt vanlig å onanere vel? :)

Behøver ikke bety at hun har sex med gutter av den grunn.. :)

Skrevet

Du må nok fortelle hva "noe" og "det" er om du skal kunne få noe fornuftig svar.

Skrevet

So what? For å bli trygg i seksuelle relasjoner med andre, må man utforske sin egen kropp. Det er helt normalt, og sunt- og dessuten privat.

Skrevet

Det var jo voldsomt så anonymt det skulle være da? Hva er det du har funnet? Slik jeg tolker det du skriver, så har du funnet noe hun bruker på seg selv? I så fall.... Det er jo å bli kjent med kroppen sin, noe man (burde) gjør leeenge før hun nødvendigvis går noe videre med gutter! I den alderen er vel de fleste godt i gang med å utforske kroppen sin? Det var hvertfall jeg..!

Skrevet

"Noe", er det frukt og grønt eller en dildo? Er det det siste ville jeg ikke brydd meg, men om du finner en banan med en kondom tredd nedover, så ville jeg sagt at frukt og grønt i skjeden ikke er så lurt.

Skrevet

En banan med kondom tredd ned på ville jeg hvertfall ikke reagert på:) Det er jo typisk "seksualundervisnings-øvelse", noe hun godt kunne ha prøvd på hjemme sammen med venninner el.l:)

Må jo si at jeg hadde blitt litt overraska over en dildo på rommet til en så ung jente, er vel greit å finne fram med fingrene først..? Men uansett, trenger ikke bety at hun kommer til å ha sex med det første likevel da! (tøff jente forresten, hvis hun har turt å gå og kjøpe en dildo! Det er noe jeg fortsatt ville ha rødmet for å gjøre... hehe)

Skrevet

Er det bedre å ha sex med jenter, mener du?

Skrevet

Helt normalt og bare sunt. Betyr ikke at hun driver på med gutter fordiom. er det ikke bare bra at hun utforsker seg selv da?

Skrevet

Nå tror jeg du ønsker å misforstå, men la meg utdype ytterligere.....: Hun kan ha hatt seksualundervisning på skolen, hvor man får utdelt f eks en banan, og skal tre kondom ned på. Og at hun og venninnene, syntes det var gøy, og prøver det en gang til når de har kommet hjem. Er du med?

Skrevet

Gulrøtter er jo sunt. Hva var problemet med at hun hadde en gulrot på rommet sitt?

Skrevet

Hadde hun drevet på med gutter, hadde hun ikke trengt en gulrot.... Skjønner det er ubehagelig å plutselig finne beviser for at lille jenta di faktisk er et seksuelt vesen... Men det hun driver med er jo faktisk bare sunt, og en naturlig utvikling i den alderen. Hun utforsker seg selv, og det er jo bra. Så du får nok bare bite det i deg, og late som ingenting. Tror nok ikke jeg ville ha sagt noe til henne, dette er jo det mest private hun driver med, og ville sikkert blitt forferdelig flau om hun fikk vite at du visste...!

Skrevet

Det som er problemet. Hun må ikke vite at jeg vet. Skulle rydde i et bombet skap, var godt i gang, da jeg kom over den. Fikk panikk, og rotet til skapet igjen. Men husket jo ikke hvor det forskjellige rotet skulle være...

Skrevet

Det tror jeg ikke hun vet heller, slapp av. Bare lat som ingenting

Skrevet

Hvordan i all verden greier du koble en gulrot du finner på rommet til datteren din til sex?

Finner stadig vekk rester av barnas matpakker og annen mat på rommene deres uten at jeg kobler det til sexlivet deres.

Skrevet

Hun vet garantert ikke hvordan rotet i skapet så ut, så ikke bekymre deg for det...

Men, hvis hun har en gulrot i skapet som du tror hun har brukt til å tilfredssstille seg selv... jeg vet ikke, men det er vel ikke gunstig å bruke den samme gulroten mange ganger. Blir bakterier og sånn. Er vel strengt tatt ikke gunstig å bruke en gulrot i det hele tatt :) Du får bytte den med en ny, hehe...

Skrevet

hjelpes, la nå jenta kose seg! gjør ikke du det?? Barnet har RETT på sin egen seksualitet, og det skal du ikke tråkke på! Men du kan åpne muligheten for å kommunisere om kropp og seksualitet med henne :) Ikke nevn hva du fant, men si noe som at hun er i ferd med å bli ungdom, så nå bør dere kanskje ta en prat om dette, hvis hun vil :) Ikke press henne, bare la henne vite at hun kan snakke om dette hvis hun vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...