Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De selger dundyner på Barnas hus med 30 % avslag nå, men på Living har de akkurat maken dyner til lavere ordinær pris. På Jysk har de dundyner til halve prisen (men av annet merke). Litt irriterende for meg som allerede har kjøpt, det ante meg at Barnas hus er noe overpriset, ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og Princess har også både dundyner og fiberdyner med 30% rabatt nå :-)

Barnas hus synes jeg til tider flår folk altså! Det eneste jeg er veldig i stuss på er sprinkelsengen de har til 990,- inklusiv madrass. Det synes jeg var billig! Noen som har sett på både seng og madrass?

Skrevet

Jeg har kjøpt dyne på KID. Der er de ganske rimelig uten rabatt.

Vi kjøpte sprinkelseng med madrass til 1000 kr. på BarnaHus. Kjempe tilbud, siden bare madrassen aleine koster 1100 egentlig.

Skrevet

Kjøpte dere den de har på tilbud nå? Jeg har lurt veldig på hvilken madrass som følger med, men er det en god madrass er det kanskje verdt å stikke å se på den. Vi hadde egentlig bestemt oss for IKEA seng+madrass, men har enda ikke kjøpt...

Skrevet

Vi kjøpte en som var på tilbud rett etter nyttår. Vet ikke om det er den samme. Men madrassen skulle være ganske god sa hun i butikken, hun mente at det var madrassen vi betalte for, også fikk vi sengen på kjøpet på en måte. Og hvis babyen sover på soveskinn, trenger ikke madrassen være den dyreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...