Gjest Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg kan velge mellom 2 stk. Nummer 1: Ligger nærmest (ca 15 minutters kjøring) Koster 349 kr i mnd Tilbyr 1 ukes gratis prøvemedlemsskap Kan gi rabatter på kiropraktor, massasje, og solarium Var veldig imøtekommende og gav omvisning på sparket Nummer 2: Ligger ca 20 minutters kjøring herfra Koster 449 kroner i mnd Tilbyr 10% rabatt på G-Sport Dersom jeg skriver kontrakt nå, får jeg 2 timer med personlig trener Var ikke like imøtekommende, og gav ingen omvisning eller nærmere forklaring av tilbud, fikk kun tildelt timeplaner for påsken. Hvilket ville dere valgt?
SagflisiHåret Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Slik som du beskriver det ville jeg valgt det første. Billigere og nærmere, pluss: hvor ofte kjøper du ting på g-sport? Dessuten hørtes de mye hyggeligere ut på det første stedet, og det bør jo være sånn at du har lyst til å dra på trening! Atmosfæren har faktisk noe å si synes nå jeg... Uansett, siden du kunne prøve en uke gratis så kan du jo se om du liker deg der før du signere kontrakt:)
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Det var akkurat det jeg tenkte også :-) Eneste jeg trenger på g-sport her og nå, er ny treningsbukse som jeg ikke blir så sinnsykt varm i, og nye treningssko. Nøyaktig det samme kan jeg få på intersports nettbutikk til 800 kroner for et par sko og 199 kroner for ei bukse. Eneste jeg må er å prøve det i butikk først. Så jeg heller veldig mot det første ja.
The Bad Gal Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Selvsagt velger du det første alternativet! :-) Hørtes mye triveligere ut! Og rabatter hos kiropraktor er min ønskedrøm, hehe, er så digg å bli justert og knekt opp med jevne mellomrom! God treningslyst!
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Da har jeg nok bestemt meg :-) Var det jeg holdt en knapp på selv hele tiden, men ville ha noen objektive meninger også :-) Takk for svar!
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Hadde også gått for den første uten tvil : ) 10 % er jo også veldig lite da, så ingenting å si egentlig... Lykke til : )
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Er veldig lite med tanke på at skoa får jeg for 400 kroner mindre hos andre sportsbutikker uansett. Så den 100lappen + litt jeg hadde fått i rabatt på samme merke og modell er jo ikke verdt det ;-) Satser på at dette går fint :-) hehe Og takk igjen for svar, vi får se om jeg kommer med oppdateringer på hvordan det har gått ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå