Gå til innhold

Tvillingmamma på besøk frå oktoberklubben


Efua Menu♥  Gutetvillingar

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

har termin 13.10 og nett funne ut at eg ventar tvillingar. Tvillingar blir født seinast to veker før termin så då får eg håpe det blir septemberbarn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulera så masse me dobbel baby lykke! :) og velkommen til septemberklubben :) har allti lurt på hvordan det føles å kjenne liv i fra to søte små inni magen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli spennande når eg kjenner sterkare bevegelsar. No kjenner eg "flimring", tenker at dei snur seg når eg kjenner det. Og eg får vel god tid til å kjenne etter eg som må kvile så masse!

 

Jentene mine på 5 og 3 1/2 fekk vite det i går og dei vart i fyr og flamme. Det gnistra av glede i augene til ho eldste. Dei er glad for at det er to fordi eldstejenta vil ha ein lillebror og minstejenta vil ha lillesøster, så kan dei ha ein kvar... Og så har dei bestemt navn; Celine og Olaf. Vi prøver å seie at dei ikkje må bli skuffa om det er to jenter eller to gutar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vil bere sei gratulera og masse lykke til. tvillingar er heilt fantastisk. har sjølv ein gutt på 5.5 år og tvillingjenter på 2.5 år og venter no nr 4;)

 

tvillingane min e kom veke 36+4 og det gjekk veldig fint;)

 

ha det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :) Det er greit at dere får to så de slipper å "sloss" om den lille!:) veldig kosligt å høre at de gleder seg så masse. Ser for meg at reaksjonen pleier å være litt andereledes hos de som skal få søsken. Har hørt så mangel historier om de som gruer seg til og dele mammaen og pappaen sin. Det var flotte navn! Er vanskelig å velge navn, deiligt at dere har noen som kan hjelpe dere der :P

 

Vi har ei lita på 10mnd, så blir ikke så lett for oss og fortelle henna at vi venter en til.. så blir spennende når den nye babyen kommer til verden! :)

 

masse lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to i magen :)

Men ikke ta det for gitt at tvillinger kommer to uker før. Da jeg gikk med mine tvillinger sa legene og jm hele veien at tvillinger kommer 3 uker før. Mine kom uke 39 + 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! :) jeg er på besøk her fra august-klubben!

venter tvillinger jeg å, ei jente og en gutt! problemet er at terminen til jenta er 7 september og til guttungen 25 august, han er større! Så.. hehe

Jeg blir satt igang senest uke 36-37, litt diskusjoner om jeg får gå helt til 37+0, men gleder meg :D

masse lykke til, du har masse å glede deg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for alle gratulasjonar :-)

 

Det blir ingen Celine, hehe. Fekk vite i går at det er to gutar. Lillesøster vart litt skuffa, men var lett å overtale henne om at det var det beste for då blir det jo likt! Ein gut kvar :-)

 

Får nok ikkje lov til å føde seinare enn to veker før termin, slik er reglane på St Olavs. Rart det ikkje er like reglar i landet, men er nok sjukehusa som bestemmer. Ei venninne av meg har jobba på fødeavdeliga på Mo og ho sa at der fekk dei gå til termin (men det er få som kjem så langt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 18 mnd mellom jentene mine og eg trur storesøster forstod veldig masse av at det var baby i magen. Har herlige bilder der ho kosar med den store magen :-) Fordelen med at dei er så små er at ein kan vente lenge med å fortelle det og dei vil ikkje oppleve så lang ventetid.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann!

 

Meiner dei at du har sluppe to egg til ulikt tidspunkt? Eller berre at guten har vokse litt meir/fortare? Har jo lest om tilfelle der tvillingar vart fødd med ei veke imellom - heilt sprøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal på ultralyd på st. olavs tirsdag og fredag til uka nå! Blir spenninde å høre! Går du å til ultralyd på st.olavs?

 

Blir du satt igang i uke 38? Dem har bestemt at jeg ikke får gå lengre enn uke 36, men det tror jeg er pga alle komplikasjonene fra forrige svangerskap. Men er litt uenigheter for noen mener jeg kan gå til 37+0, så det blir vel en gang mellom 36+0 og 37+0, om ikke fødselen starter før. Den starta jo i uke 29 forrige gang :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på St. Olavs ja. Blir satt igang ved fullgåtte 38 veker om det ikkje har skjedd noko før. Begge dei to andre kom 1-2 veker før så reknar med eg slepp å bli satt igang. Men har jo lenge igjen endå...

 

Uke 29 var tidleg ja, gjekk alt bra?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...