Gå til innhold

No tør eg å offisielt "melde meg inn" her


Efua Menu♥  Gutetvillingar

Anbefalte innlegg

Hadde planlagt sommarbaby, men det endte med SA i veke 12. Etter ein mens vart eg gravid igjen (tempa, men tok aldri gravtest) og fekk tidleg UL. Legen sa eg skulle få i veke 8-9, men fekk ikkje innkalling før til veke 11. Det har vore nokre uuthaldelege lange veker og har prøvd så godt eg kan å ikkje tenke på graviditet og baby.

 

I går var eg på UL og var veldig fokusert på om eg såg eit hjarte som slo. Og det gjorde eg :-) Så seier legen "ser du det samme som eg?" Eh, tenkte eg og såg på det som såg ut som ein tiss. Ja, nei. Nei kva då. "Det er to"

 

Gråt og latter om ein an. Hadde jo tenkt på det, magefølelsen var der, men det var noko heilt anna å få det bekrefta!

 

Er glad for at vi venta såpass lenge med nr "3", jentene våre er 5 og 3 1/2 år og tom ho minste er begynt å bli fornuftig!

 

Det er så mangen tankar i hodet mitt. No må eg revurdere jobbplanen min fram til sommaren, ein blir sjukemeldt frå veke 28 som tvillingmor og det er lite realistisk å jobbe fullt fram til den tid. Har hatt 40% sjukemelding dei siste tre vekene, men eg brukte nesten alt opp den fyrste veka fordi eg var så sliten og har jobba omtrent fullt no.

 

Skal til legen i dag. Gler meg til å fortelle at eg ventar tvillingar, kanskje ho vil tru på meg no då? Ho trudde ikkje eg hadde voksesmerter i livmora og generell vondt og sliten pga graviditeten sist - det var for tidleg. Men fekk likavel sjukemelding fordi ho antok det var psykisk pga aborten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!! Tenk så heldig å få to på en gang;) Dobbel lykke!!! Godt at de to elste har blitt fornuftige:)

 

Kjedelig å ikke bli trodd av legen. Nå har vel legen ingen valg etter UL;) og bra er jo det!

 

Lykke til framover!!!!

 

De beste ønsker fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det barn-er-lykke!

 

har begynt å venne meg til tanken og kjenner meg ganske roleg. Klarde tom å seie det til eit vennepar utan å begynne å gråte (er utruleg emosjonell av meg). Ekstra kjekt då ho fortalde ho er 7 veker på veg :-)

 

Er 50% sjukemeldt og no skal eg vere flink til å ikkje jobbe meir enn det. I morgon skal eg dra kl 13 og kvile meg heime før eg hentar jentene i bhg, det skal bli godt.

 

Lykke til framover til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...