Gå til innhold

Andre som har "idiot-gjeld" sukk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og min samboer har opplevd være gift..bli forlatt og havne meget dårlig ut økonomisk..

 

VI hadde derfor forbrukslån begge to når vi møttes...ganske fortvilende å sitte å betale over 5500.- i mnd på gammel gjeld for å få hodet over vann....

 

"fordelen" er at vi har vert i samme båt, så vi kan ikke skylde på hverandre....men ser ganske mørkt på det å kunne få det nedbetalt...bare det å få huslån ser mørkt ut så lenge vi har som nå 300 000.- i gjeld fra før...sukk...

 

I tillegg er jeg blitt syk- så lever på arbeidsavklaringspenger..livet føles ikke alltid lett..

 

Et lite hjertesukk fra meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...