Mamma+2 Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Både jeg og min samboer har opplevd være gift..bli forlatt og havne meget dårlig ut økonomisk.. VI hadde derfor forbrukslån begge to når vi møttes...ganske fortvilende å sitte å betale over 5500.- i mnd på gammel gjeld for å få hodet over vann.... "fordelen" er at vi har vert i samme båt, så vi kan ikke skylde på hverandre....men ser ganske mørkt på det å kunne få det nedbetalt...bare det å få huslån ser mørkt ut så lenge vi har som nå 300 000.- i gjeld fra før...sukk... I tillegg er jeg blitt syk- så lever på arbeidsavklaringspenger..livet føles ikke alltid lett.. Et lite hjertesukk fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå