Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Tripp-trapp stolen kan man bruke lenge ettersom den vokser med barnet. Tror min søster brukte sin til hun var i tenårene
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg brukte den også til jeg var i tenårene tror jeg, og kjenner mange andre som også gjorde det.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg brukte min helt til jeg fikk eget barn, som nå har arvet den. Søstra og broren min på 16 og 22 bruker sine enda:-p
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 gutten min på 9 år sluttet vel å bruke den da han var ca 8 år. Han er stor for alderen, og i og med at vi pusset opp kjøkkenet og kjøpte nye møbler, så passet det ikke å ha 2 tripptrappstoler ved bordet. Har den andre i kjellerne da, og tar den frem når vi får besøk av mindre barn.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Søsteren min som brukte den til tenårene brukte den ikke ved matbordet etter at hun begynte på skolen. Da brukte hun den ved pulten sin. Hilsen anonym 09:23
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Jeg brukte min langt opp i tenårene ved pulten, og nå bruker eldstemann den stolen er like fin den 33 år gammel!! Kjøpte et annet merke til de to minste, men kommer til å bytte til tripp trapp for de også! Utrolig stor forskjell både på brukervennlighet og kvalitet..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Vi har bare hatt en stol til den minste her i huset, men i høst kjøpte vi fire til da vi kom over noen billige. Vi skulle ha de i kjelleren ved tegnebordet, så det ble lettere for alle sammen. men 3 av de endte ved stuebordet for de ville ha de der. 12åringen i huset sitter mye på de, når de andre ikke er her. hun gjør lekser på slik stol blandt annet. Jeg syns faktisk de er ganske deilige å sitte på, så jeg sette meg på en om ikke alle er opptatt. Vi kommer nok ikke til å kvitte oss med de noen gang. Mamma har tatt frem de som vi hadde hjemme, som nå mine og min søsters barn bruker.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 mine gutter er 6 og 9 år, og kommer nok til å bruke de ei stund til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå