Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Herregud hvordan mange styrer på med måling av HCG, supertidlige ul, testing i hytt og gevær.... Hvorfor ikke bare forholde seg litt mer til naturen, og ta ting som det kommer? På mange måter tror jeg alle mulighetene som finnes idag gjør folk fullstendig kontrollfriker i forhold til det mysteriet naturen råder over. Når man f.eks er 5-6-7 uker på vei, er det jo ingenting man kan gjøre fra eller til uansett. Nå snakker jeg ikke om i helt spesielle, medisinske tilfeller der folk virkelig TRENGER denne hjelpen!! Slapp av litt!!!! (Ja, har selv flere barn...)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Helt enig med deg HI.... Samme med de som sjekker trusa 500 ganger daglig for å finne ulike ekskrementer, og som gjerne tar fram forstørrelsesglasset i samme slengen! Ja, har flere barn jeg og! slapp av litt liksom.....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Helt enig... Men det er nok lettere sagt enn gjort. Tror særlig de som har prøvd en stund, og lengtet etter å bli gravide, er livredde for at det skal gå galt, og dermed blir litt hysteriske... Men som du sier, så er det naturen som råder uansett. Det å si at man er 3 uker på vei, vil vel i praksis si at man ikke har kommet til mensen ennå...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Dagens visdomsord! Kroppen er fantastisk og ordner som regel opp selv. Den overlater ingenting til tilfeldighetene, slapp av og stol på kroppen din:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 HELT enig med HI! Men nå er det ikke lenge før det kommer tåredryppende historier om MA, SA, kjemiske graviditeter og alt det der. Og også historiene fra de som har prøvd i en 10-15 år, uten å ha hellet med seg. Klart det er trist, men man blir ikke MER gravid av å ta en graviditetstest 10 timer etter samleie! Man blir heller ikke MER gravid av å sitte å analysere utfloden i trusene sine! Men dette er nå engang BIM, og det er tross alt en verden blottet for sunn fornuft og realitetsorientering...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Nå ble jeg jammen letta,-godt å høre fra flere som tenker sånn..... Var liksom forberedt på å få huden full, selvom det slett ikke er vondt ment...HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Minner meg om noen som sa at hva i alle dager skal du ha UL (ordinær UL) for?? Bare tull, vi kvinner er lagt for å føde barn vi!...argh, noen er litt for ekstreme andre veien også da. Syns det er bra at en kan få god oppfølging med den teknologien vi har i dag. Og det kan være nervepirrende første gang som gravid og alt er nytt. Tror mange slapper mye mer av med nr 2 osv. Selvfølgelig vil det alltid være noen som tar litt av Jeg forstår kjempegodt at folk har lyst på en UL før ordinær, da en faktisk kan få bekrefte at det er liv i magen! Ikke alle som "tar det så det kommer"..Jeg hadde ikke nerver til å vente så lenge som til uke 19. Her var det første UL i uke 11 og slappet mye mer av etter det! HI, ha litt forståelse for at folk er forskjellige enn deg selv. Verste jeg vet er når folk har null toleranse for de som er annerledes enn en selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå