Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 sjekket rompa mi i speilet just. ÆSJ! Jeg er tynn, men sånn tynnfeit. Ikke stram for å si det sånn HJEEEELP MEEEEG!!!!!
Lea Laus Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Knebøy og utfall. Masse utfall. Den beste måten å stramme opp ei rompe på
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Tusen takk Sjekker youtube etter eksempler
Lea Laus Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Stå med et bein foran det andre (slik som man går) Ha bena så langt fra hverandre at når du bøyer knea så har du 90 grader i hver av de, det fremste kneet 10cm over gulvet. Pass på å ha rett rygg. opp og ned opp og ned. Det er sinnsykt vondt til å begynne med, men det kommer seg fort! Når du tar knebøy står du med begge beina i hoftebreddes avstand, hold brystet høyt og rett rygg, når du har bøyet det helt ned skal du kunne se tærne, hvis ikke må du få rompa lengre bakover. Tenk at du skal sette deg på en stol. Skjønner?
Lea Laus Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Slik: http://www.youtube.com/watch?v=_ImiDJ83YfE SLik: Knebøy kan du gjøre uten vekter også, men når du blir dreven så kan det være en ide og kjøpe seg en stang Evt. holde en 1,5 liters flaske over hodet....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 hvor lang tid må man holde på for å se resultater tror dere??
Lea Laus Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Annen hver dag i noen uker så tror jeg du knapt kan begynne å se resultater. Trening er et langtidsprosjekt. Du burde slenge inn noen øvelser for mage, bryst, rygg og armer også i slengen, Så får du trent de største muskelgruppene dine. Let litt rundt på youtube så finner du masse.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Åååå.. gjett om jeg skal stå å bøye og jumpe rundt (med kontroll ) i dag.. Skal få den killer kroppen :P
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Og husk,- ser du deg i speilet HVER dag,. så vil du "aldri" se foskjell....Blir som å se på gresset gro..Man ser ikke at det vokser, men etter en uke så har det jammen vokst,- MYE:... SÅ dropp "rear-end-mirror"- tiiting frem til f.eks 17.mai...DET er en fin dato,- og legg inn ulike øvelser for gjerne mage-rumpe-lår 5 dager i uka. Jeg ville da tatt En dag med hardkjør overkropp og en dag hardkjør underkropp og de tre siste dagene generell styrketrenign for hele kroppen..Legg inn ei økt eller to i uka i tillegg (før du har generell styrketrenign kanskje???)som får opp blodpumpa i tillegg..Trenger ikke være så lenge..5min opvarming, intervaller (8*20 sek maks spurt,-10 sek pause mellom. Kan gjøres på elipsemaskin eller ergometersykkel også..Ikke tredemølle eller spinningsykkel) Og jogg rolig i 10 min for å "roe ned"....Det øker blodsirkulasjon og fysisk form.... BLodsirkulajosn er viktig for fjerning av "slagg-stoffer";- og KAN (for noen) gjøre underverk for f.eks cellulitter....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Haha! Velkommen i min klubb. Sånn krepp-sengetrekk-rumpe har jeg... =P Ingen tips fra meg.. =/
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Skal prøve å unngå å se meg i speilet ja hehe.. Ikke så lett
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #12 Skrevet 25. mars 2010 Ikke noe artig når man er så tynn at rompa ser ut som halvfulle kaffiposer! Lykke til med utfall, gi beskjed om rompa blir fin igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå