Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Grrrr, jeg hater det når folk ødelegger mine kule statusoppdateringer på Facebook med dumme kommentarer eller spørsmål. Vurderer å dumpe alle slike "venner"...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Kanskje statusoppdateringene dine rett og slett ikke er kule...?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jo, det er de. Hvorfor skulle de ikke være det? Og hvis de ikke var det, var det noen grunn til å komme med dumme kommentarer da? HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Gi et eksempel på en kul status og følgende dum kommentar
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Veldig spent på hvordan de "kule" statusoppdateringene dine ser ut...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Jeg vil også vite hvordan en kul statusoppdatering ser ut.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Hun vil ikke si det fordi hun vil være anonym. Altså skrev hun denne innlegget bare for at vi skulle lure på hva slags status hun har og hva de dumme kommentarene er. Utifra det jeg nå vet om HI vil jeg gjette meg frem til at statusen hennes er omtrent sånn her" Er bare såå glad altså, men vil ikke si hvorfor". Dumme kommentarer blir da "Hvorfor det?". Typisk sier A men ikke B innlegg... utrolig teit
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Hihihi der har vi det! Har en "venn" på facebook som har sånne statuser hele tiden, bare for å virke viktig. "Jeg er såååå sint, men vil ikke si hvorfor", ol. Teit ja. Hold nå kjeft da for pokker!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #12 Skrevet 25. mars 2010 Du vet vel ikke noe som helst om HI, egentlig? Jeg skrev dette innlegget for å få ut frustrasjon, ikke noe annet. Men det er jo typisk dib/bim at folk bare antar og gjetter i vilden sky, og på verst mulig måte, selvfølgelig. Jeg synes nå at man ikke skal kommentere sånne "er så sint, men vil ikke si hvorfor"-statuser i det hele tatt, jeg. De er dumme, og fortjener ikke oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #13 Skrevet 25. mars 2010 Min mann skrev "Pink Cheeks Amazing Anal Bleaching Cream" i statusoppdateringen sin, hva f*** skal det bety??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #14 Skrevet 25. mars 2010 Gratulerer HI, der klarte du å starte en tråd blottet for mening eller innhold. Det er absolutt helt umulig å respondere på innlegget da informasjonen som trengs er fanget inne i ditt lille hode, langt, langt der inne...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #15 Skrevet 25. mars 2010 Det er en blekekrem for huden rundt analåpningen.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #16 Skrevet 25. mars 2010 For å komme med et veldig enkelt svar: Slett det som de skriver som du ikke vil ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå