Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Takker dere får svar dere får på spørsmål her inne? Nå tenker jeg ikke på tråder som vokser seg store og har en diskusjon eller tråder på Anonym og Skravlesidene som gjerne forsvinner og er vanskelige å finne igjen. Men på andre forum ligger der gjerne spørsmål (ofte spesifikke spørsmål som kanskje få kan svare på) med ett eller noen få svar. Disse ligger godt synlig lenge ettersom det er mindre aktivitet der. Mange har svart utfyllende, delt informasjon de har lett opp og andre har delt mye av egne erfaringer. Og så hører man aldri fra HI igjen. Jeg synes dette er litt uhøflig og utaknemlig. Når man starter slike tråder bør man også følge dem opp selv om man ikke har fått så mange svar som man ønsker. Nå kan det jo selvsagt være at noe hindrer HI i å svare (uforutsette hendelser som sykdom, mangel på internett etc), men det er så mange tilfeller der HI aldri dukker opp igjen at jeg tror de fleste av disse bare ikke har tatt seg bryet og ikke anerkjenner den innsatsen den som svarer har lagt ned. Hva gjør dere, takker dere for svar? Og hva synes dere om spørsmål der HI aldri dukker opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Jeg takker bestandig for svar når jeg lurer på noe. Det betyr ikke at jeg utover spørsmålet ønsker en dialog hvis spørsmålet er spesifikt. Kanskje de som ikke takker har fått svaret sitt og er fornøyd med det. Jeg forventer ikke selv takk når jeg svarer på en annens spørsmål.
Tommage♀♂ Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har for vane og takke for alt mulig, så jeg takker vanligvis om jeg ser at noen har svart på et evt spørsmål jeg har. Men jeg må innrømme at om det tar lang tid før jeg får noe svar, så glemmer jeg hele spm, og da leter jeg ikke opp tråden igjen. Her som det er så mange tråder er det vanskelig å holde rede på egne innlegg, selv om det er kommet en halvgod versjon av det nå da. Men altså, jeg forventer ikke takk, selv om det hadde vært hyggelig å fått en.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg takker alltid for svar, og syns det er skikkelig uhøflig å ikke svare når folk legger sjela si i svaret.. Jeg blir skikkelig irritert:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Jeg gjør det. Det er likevel sånn at dersom det tar lang tid uten svar leter jeg ikke alltid tråden opp fordi det ofte glemmes , ihvertfall ikke før det ble mulig å søke opp egne, siste innlegg så enkelt. Det hender nok også at det kommer svar etter at jeg har logget it og dermed ikke får med de siste svarene. Selv blir jeg ikke fornærmet hvis noen ikke takker meg for innspill.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Takk for svar Det virker som om noen bryr seg, mens andre ikke gjør det. Slik er det vel ofte Det er mange innlegg som ligger lenge tilgjengelig fordi det er liten aktivitet på forumet. Vil kanskje oppfordre folk som lager innlegg av en slik art at andre bruker tid på svaret (spesielt der de som svarer gir mye av seg selv) til å gi tilkjenne at de har lest svaret/svarene. Man trenger ikke oppdatere angående hva som har skjedd, bare tilkjennegi at svaret er oppfattet og at det er lest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå