Englemamma, prøver igjen... Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 For syv år siden hadde jeg to MA på rappen, (og fikk med meg et brev fra legen, etter MA nr 2- at dersom jeg ble gravid igjen, skulle jeg kontakte lege med en gang- og muligens bli sykmedt) deretter røk for holdet... Det har gjort at årene har gått. Jeg har fått leddgikt, gått på sterke medisiner som ikke kunne kombineres med å bli gravid. Sluttet med de i sommer, for de måtte ut av kroppen i et halv år- før jeg prøvde. Har hatt 3 pp... Er nå 35 med ny mann, og er gravid 4+6 dager. Spm er: Burde jeg ringe legen og bli sykmeldt??? Jeg tenker sånn: den gangen ga han meg nok brevet, for å roe meg.. og jeg mistet for at det var noe galt.... Nå såå mange år etter, kan vel ikke dette være så farlig. Hvis det er i orden, så sitter det vel- og er det noe galt kommer det vel uansett????? er så usikker??? Nå sitter jeg her og skal på jobb, i barnehage....
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2010 feil.... jeg er bare 3+6 dager....
Gkm1 Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har også mistet et barn i MA. Jeg fikk derimot beskjed om at det var en grunn for at det gikk galt (barnet var ikke frisk) så det var ingen grunn til å skulle ligge flatt for å forsøke holde på spiren. Hadde det derimot vært at du hadde hatt fare for SA pga svak livmorhals hadde situasjonen vært en annen. Jeg synes du kan ringe å få time til legen, men å sykemelde seg hjelper deg ikke med å holde på barnet. Håper alt går bra for deg denne gangen. Er fryktelig trist å miste gang på gang. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå