Gå til innhold

Et seriøst spm, ang graviditet, MA og sykdom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For syv år siden hadde jeg to MA på rappen, (og fikk med meg et brev fra legen, etter MA nr 2- at dersom jeg ble gravid igjen, skulle jeg kontakte lege med en gang- og muligens bli sykmedt) deretter røk for holdet... Det har gjort at årene har gått. Jeg har fått leddgikt, gått på sterke medisiner som ikke kunne kombineres med å bli gravid. Sluttet med de i sommer, for de måtte ut av kroppen i et halv år- før jeg prøvde. Har hatt 3 pp... Er nå 35 med ny mann, og er gravid 4+6 dager.

Spm er: Burde jeg ringe legen og bli sykmeldt???

Jeg tenker sånn: den gangen ga han meg nok brevet, for å roe meg.. og jeg mistet for at det var noe galt....

Nå såå mange år etter, kan vel ikke dette være så farlig. Hvis det er i orden, så sitter det vel- og er det noe galt kommer det vel uansett?????

er så usikker??? Nå sitter jeg her og skal på jobb, i barnehage....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feil.... jeg er bare 3+6 dager....

Skrevet

Jeg har også mistet et barn i MA. Jeg fikk derimot beskjed om at det var en grunn for at det gikk galt (barnet var ikke frisk) så det var ingen grunn til å skulle ligge flatt for å forsøke holde på spiren.

Hadde det derimot vært at du hadde hatt fare for SA pga svak livmorhals hadde situasjonen vært en annen.

Jeg synes du kan ringe å få time til legen, men å sykemelde seg hjelper deg ikke med å holde på barnet.

Håper alt går bra for deg denne gangen. Er fryktelig trist å miste gang på gang.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...