Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 I hele dag har jeg hatt en rar ubehagelig følelse i underlivet, kjennes litt øm og det svir litt. Ikke spesielt når jeg tisser, men da også, svir litt hele tiden. Er sånn ømt, føles som man har fått noe litt for stort inn der liksom, haha. DET har jeg altså ikke, har ikke vært noe der inne på noen dager. Hva tror dere dette er da? Kan det være uvi? Blir litt stresset siden det er så ømt, som noe presser, kan vel ikke være babyen? TAKKER for alle seriøse svar!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Ja, jeg tisser hele tiden, flere ganger i timen. Men det har jeg gjort siden uke 10 eller noe, ingen store forandringer igrunn.
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Det kan jo være modning på gang og babyen som presser nedover hvis du nærmer deg termin. Jeg hadde det sånn helt på slutten. Hvis du har lenge igjen til termin er vel UVI mer sannsynlig. Det er ikke verre enn at du tar en tur innom legekontor/jordmorkontor i morgen og leverer en urinprøve
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Har tre måneder igjen, så får da ikke håpe det er modning! Skal til kontroll hos legen på fredag, så det holder vel så lenge det ikke blir verre. Syns det er litt rart bare, for er ikke mer vondt når jeg tisser. Har hatt uvi før, og da er det driiitvondt å tisse. Nå er det bare ømt og svir litt hele tiden. Får høre hva legen sier da.
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Neida, man merker jo andre ting også når kroppen gjør seg klar til en fødsel type rieaktige smerter og lignende, i hvert fall har jeg hatt det sånn (ble sykemeldt pga fare for prematur fødsel). Fredag holder sikkert med tanke på en UVI-test. Det kan jo også være sopp forresten. Hør med legen du, det ordner seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå