Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har brent så mange broer og angrer sånn på det. Venner som jeg avviste pga ting de gjorde som der og da synes å være en stor sak. Jeg angrer sånn på det idag fordi jeg ikke har kontakt med mange av mine gamle gode venner og de ikke vil ha kontakt med meg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Kun èn.. angrer ikke, men tenker av og til på hvordan livet mitt hadde vært om jeg ikke brant den da jeg gjorde.. Livet mitt hadde vært radikalt annerledes for å si det sånn, gift med en mann jeg sikkert hadde elsket fortsatt, i en kristen meninghet, men med et barn utenfor.. Det var for barnet jeg brant broen, men det er jo sånt man gjør for ungene sine!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Ja, jeg er av typen som velger å fjerne meg fra ubehag. Spesielt når det gjelder venner som gjør meg vondt. Har nok gått glipp av noen vennskap som kunne ordnet seg, men beskytter meg heller.
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Nei, jeg har ikke brent mange broer. Heller for få egentlig. Men hvis du virkelig angrer og synes du selv gjorde feil er det aldri for sent å be om unskyldning og hvem vet, kanskje du kan vinne tilbake gamle venner
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Har brent noen broer ja, på videregående. Det var ikke spesielt gode venner, og jeg reagerte på hvordan de oppførte seg. Mangel på respekt, de kunne ha sex med andre sine kjærester på fest for så å komme tilbake og smiske med kjæresten til de som de hadde vært utro med, stjeling, baksnakking o.l. Jeg har angret litt av og til, for at selv om vi ikke var særlig gode venner så var det veldig gøy rundt de (når man selv holdt de på avstand og ikke var involvert i noen drama med de) x-kjærester kommer jeg ikke overens med, og har oppført meg barnslig i forhold til å ha blitt utsatt for utroskap og drittsekk-oppførsel. Men det var sjarmen i den tiden med forhold, dramatikk. Er skorpion, og lidenskapelige forhold tiltrekker med, på godt og vondt. Men skulle ønske idag at jeg bare gikk, og gav meg faen.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Ikke mange, men et par. Og det er jeg glad for, angrer ikke et sekund.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Ja, til min far - og dermed ufrivillig til mine søsken. Angrer ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Ja, har vel brent endel broer og noen har brent noen med meg.. Jeg har problemmer med å tillgi menesker som har gjort meg urett, og velger da å kutte dem ut. Har hatt noen som kommer tilbake og vil være venner igjen etterpå, men jeg synes det er så vanskelig å tilgi selv om det kan være mange år siden. Nei, jeg angrer ikke på at jeg har brent de bruene, det var på det tidspunktet jeg gjorde det det rette å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå