Gå til innhold

Jeg er så...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...forelsket i min samboer. Jeg kan ikke få sagt det nok. I 5 år har vi vært sammen. Jeg var 17 og han 18 å det sa pang ved første øyekast. Nå er vi 22 og 23, og har et utrolig stabilt og godt forhold. Vi har en herlig liten to åring som gjør forelskelsen og kjærligheten sterkere.

Vi har vært gjennom masse krangler, diskusjoner og tanker. Vi har masse minner å se tilbake på. Vi har stått ved hverandres side hele veien, og stiller alltid opp om det er noe. Vi kan sitte å snakke sammen om alt mellom himmel og jord.

Aldri i verden har jeg følt meg så trygg som jeg gjør med han. Han løfter meg høyere en høyest. Hjerte mitt hopper alltid et hopp når han kommer med den herlige latteren og smilet sitt. Bare det å se han leke rundt med lillemann, le sammen med han og kose med han det får meg på gråten. Jeg virkelig elsker å se de to sammen.

Det er virkelig herlig å ha en sånn trygghet <3 Og vi har så mange

gode år å se frem til.

Jeg skal aldri mere ta liver forgitt. Det er ikke verdt det. Det er ikke verdt det å gå rundt å være sur dagen lang.

Det er ikke verdt det å gå å finne feil på hverandre.

Det er ikke verdt det å gå å irritere seg over alt.

Det er ikke verdt livet.

Man vet aldri hva som venter bak neste sving...

Elsker dere så mye guttene mine. Ingen i hele verden kan erstatte dere to.

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dette vært på Facebook hadde jeg trykket på "liker-knappen"! :)

Flott å høre at det er unge mennesker med barn som har det så bra! Flott! :D

Skrevet

Herlig! sånn føler jeg det også med min lille familie. Vi krangler som bare det til tider, men vi preller det av oss, og blir ferdig med det. Lidenskap kalles det. Jeg føler meg trygg i forholdet og jeg har en stødig mann som alltid støtter og stiller opp. Han er også en god far.

Skrevet

Herlig!! :)

Er så heldig å ha det på samme måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...