Nikki 75 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Oppdaget plutselig at huden på hender, armer og føtter er blitt rosa med hvite prikker/flekker i... Det er ikke utslett eller noe annet utenpå huden, det ser ut som om det er under huden, på en måte... Noen som har vært borti noe lignende? Jeg har ikke veldig mye vann i kroppen, og blodtrykket er fint...
LisseSandnes Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 jeg har også masse små hvite flekker på hele meg. men jeg har samla veeeeeldig mye vann. er oppe på 3-4 på gravidkortet nå. Jeg har ikke fått noen bra svar. men er nesten helt sikker på at det er resultat av dårlig blodsirkulasjon. som de fleste har. Jeg har termin idag, så håper det ikke er lenge igjen til hobbit-alligator føttene min med bilringer forsvinner
Mammaaaaaa Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Eg har og noen sånne, så lurer litt sjøl på hva det er..
Nikki 75 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2010 Takk for svar! Jeg satser på at det kanskje har noe med vann i kroppen å gjøre da, selv om jeg bare har "1" på gravidkortet... Det er jo ikke vondt eller plagsomt egentlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå