Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Finnes det håp??? Mistet masse hår etter svangerskapet og fant ut at jeg kunne sette inn noen extentions for at håret skulle se tykkere ut. Det så imidlertidig ikke bra ut og jeg fjernet dem. Nå er håret fullstendig ødelagt. Noen råd til hva jeg kan gjøre? Jeg føler meg såå stygg
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Mitt beste råd må vel være å ta en tur til en god frisør og få noen profesjonelle råd. Ikke begynn å fikle på egenhånd, du kan fort gjøre vondt verre.
Tommage♀♂ Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Vet hvordan du har det, for jeg går også og føler at håret er ødelagt. Var hos frisøren for at par uker siden, og var IKKE fornøyd da jeg kom ut derfra. Jeg har kort hår, men får det likevel bak i en kort hestehale. Så ordner jeg lugg og annet så godt som råd er. Ta deg en tur til frisøren og klipp deg i en kort, fresh frisyre! Det hjelper, og håret vokser ut igjen. Og når du slutter å amme hele tiden blir håret tykkere igjen. (det er kjipt å bli korthåret konemor når man har langt hår, men det ER nok en grunn til at det er så mange som blir det...) Og du kan bli typete og tøff med den rette frisyren=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå