Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Møkkamøkk. Skal de fase ut hele fyren? Han andre er jo bare feil feil feil.
blomstre Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Usj, isj, æsj... Hvem sa at forandring fryder? De burde vært skutt! Og nei, jeg vet som vanlig ikke hva du snakker om, men forandringer kan jeg relatere meg til jeg som sluttet på turn den dagen jeg måtte opp et alderstrinn, det kunne jo umulig være nødvendig når jeg hadde det så kjekt der jeg var... hmrf! (mulig jeg syntes det var pittelitt dumt senere at jeg aldri kom lenger enn til forlengs kråke). Garantert noen som har lagd en fb-gruppe... (og det er egentlig enda mer deprimerende).
therehag Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Hva har skjedd!!?? tell me!!! jeg bpor i texas for øyeblikket og dette jævla huset har så mange tv kanaler at jeg ikke orker tanken på å røre fjernkontrollen. Og jeg eelsker Bones!! savner det mer en melkesjokoladen! så hvem skal de fase ut? ikke kjekkasen vel?
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Kjekkasen. og jeg veit ikke om de skal fase ham ut men jeg kom innpå i går og da var liksom han i terapi og et annet grumsetryne som tydeligivis var plukka ut fordi han likna (men langtfra nok) var Bones sin makker i stedet, og han var bare feilere enn feil, og teitere enn teit. Møkk møkk og møkk. Det KAN ha vært en gammel episode, jeg tar det forbeholdet. Hvordan er Texas ellers? Skal du bo der lenge? Si fra om vi skal sende over en pall med ekte Freia.
therehag Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 de nye sendes torsdager så da var den nok gammel. puh! dette skjedde etter at han kjekkasen tok frem pistolen sin og plaffet ned en klovn(ikke en levende en vel å merke. ¨så ble han sendt til terapi, men kommer tilbake:D joy! Texas er flat, stort og varmt... jeg skal bo her i 10 uker til. Egentlig liker jeg det ganske godt, men man blir litt avstengt når man trenger en bil for å nå postkassen og man ikke har lappen;) Men det er en GIGANTISK park i nærheten vi er i hele tiden. Men du merker jo kulturforskjellen når alle andre mødre løper rundt og sier"careful, careful!", mens jenta mi løper rundt som en barsk viking på tokt og plynder de andres lekehauger;) får besøk nå i påsken, og hvis de vet hva som er godt for de så tar de med en container med sjokolade. Men jeg skal si ifra hvis beholdningen går tom;)
Ranveig R Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Eg har nettopp avslutta dagens andre episode med Bones (sesong 4 er vi på no), og må berre informere dåke om at eg faktisk hadde meg vilt og hemningslaust med special agent Seeley Booth i natt! Av og til er det ganske digg å huske draumane sine... Han var snasen nok i Buffy og Angel, men Booth er nok hakket meir min stil likevel. Mmmmmmm! Og nei - han skal ikkje ut, han er med i alle dei 102 episodane som er sendt så langt. http://www.imdb.com/title/tt0460627/
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Bra og beroligende. Han er definitivt tagbar.
V.A.B Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Den mannen er bare lekker... Han var hot i Buffy og Angel, men her er han bare så mann Tror jeg skal sende ham adressen hit...
Ranveig R Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Den vil han sikkert ha. Kanskje han vil ha min og.
IAdor Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Min også...Din hotte kjekke mann:) Deilig som bare det... Å ja han er helt WOW...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå