Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Noen som har prøvd Dentaworks blekningsmiddel til tenner? Noen som kanskje vil fortelle om sine erfaringer? har bestilt og er veldig spent på om det blir noe resultat..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Har ikke hørt om dem før. Men hvis de ikke funker burde du prøve Crest. Har fått veldig hvite tenner med den.
Gjest Gul stjerne Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Du som har prøvd Crest. Er det en pasta du smører i tannavstøpningene, eller noen slags striper du legger over tennene? Har forøvrig prøvd DentaWorks, og ble ikke så fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå