minion Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Har både stor sjanse for å få svangerskapsforgiftning og har i tillegg til dette astma. Etter at skandalene til SAB kom på dagsorden er jeg så utrolig skeptisk. Noen andre her som har fått fødeplass på sykehuset asker og bærum?
Meg og alle gutta Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Ja, der er vi fler. Er fortiden sykemeldt for høyt blodtrykk og skyhøy puls. ( blodtrykk 150/91 og pulsen på 144) Måtte ta EKG og mye styr. Så nå må jeg ta det helt med ro framover og ikke stresse mente legen. Jeg skal føde på SAB, og er også kjempe skeptisk etter alt som har skjedd. Gruer meg, men får vel bare satse på at jeg er i trygge hender.
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Vet dere, jeg gleder meg til å føde der i juni! Har et risikosvangerskap og følges tett opp, Skal på risikokontroll neste uke og var der for 4 uker siden. Og for en flott oppfølging jeg fikk da. Legen tok seg god tid, målte og sjekket og beroliget meg så godt han kunne. Jeg vet også at de har svært høy kompetanse der, så jeg er trygg på at de vet hva de gjør. Desverre har det skjedd feilvurderinger, men det har skjedd på de fleste sykehus, men ikke alt som kommer frem i media. Slå dere til ro med at dere føder på et av landets beste sykehus jenter....
Augustbaby :)! Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg skal også føde på SAB, har fått veldig god oppfølging derfra og har ingen bekymringer med å føde der. Når det gjelder saken som kom opp i media sist helg vet jeg, siden jeg kjente den utrolig flotte jenta som døde, at de tok dette ekstremt alvorlig og at det er noe de har fulgt opp tett i etterkant. Dessverre skjer det ting innimellom som får triste utfall, men tenk på hvor mange ganger det går bra - det fødes barn hver eneste dag og det står det ingenting i media om... Ikke bekymre deg - jeg er sikker på at du blir tatt godt vare på .
Lilleprinsesse76 Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Jeg skal føde på SAB i juli og er ikke bekymret for dette i det hele tatt. Jeg har hatt en del små komplikasjoner hittil i svangerskapet og er kjempefornøyd med oppfølgingen jeg har fått der. Ting kan gå galt på alle sykehus og jeg tror det er mest tilfeldig at det har vært noen triste tilfeller på SAB det siste året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå