Gå til innhold

Vaskehjelp! Hva betaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi vuderer å skaffe oss vaskehjelp engang i uka. Har sendt inn forespørsel til City Maid for å se hva slags pris de kommer med. Men så etter at jeg fylte inn skjema at de ikke betjener området vi bor i... Så jeg lurte på om det er noen som bor i lørenskog/strømmen området eller i nærheten, som har vaskehjelp som de vil anbefale og prisen dere betaler for vaskehjelpen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Vi betalte godt da vi ga 500 for to timer jobb. Hun sa hun ville være glad for 400 for jobben, men jeg ønsket å gi litt ekstar, for å vise at jeg satte stor pris på jobben hun gjorde. Det resulterte i at hun gjorde en kjempejobb, og ofte vasket mer enn jeg ba henne om. Feks vasket hun alle vinduene ekstra i tillegg til vanlig jobb, skiftet sengetøy etc.

Skrevet

Kommer helt an på om du skal gjøre det lovlig eller ulovlig. CityMaid og andre byråer er jo mye dyrere enn å betale svart til privatpersoner. Jeg sendte også forespørsel til CityMaid, og det skulle koste ca 2000 per mnd for grundig vask annenhver uke. Altså ca 1000 kr gangen. Dette var for fast oppdrag, det er dyrere hvis man skal ha enkeltoppdrag. Dette ble for dyrt for oss, derfor droppet det foreløpig. Ønsker i utgangspunktet ikke å betale svart, men mulig vi må det pga pris...

Skrevet

Vi fikk tilbud om 350 i timen ink moms fra et byrå. valgte da svart og betaler nå 500 kr for 4 timer :-) vaskedama som valgte prisen.

Skrevet

aprilbaby: hvilket byrå var dette, og hvor stort er huset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...