Gå til innhold

Livet smiler til meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin er bare 2og en halv uke unna, men jeg har på følelsen at nurket kommer før tiden siden mens termin er om 11 dager. Gleder meg utrolig mye til å bli mamma og til å få holde det lille nurket i armene mine!

Fikk H&M katalogen i går. Så utrolig mye fint som kommer til sommeren! Har bestilt meg masse nye klær som skal komme i posten om ikke så alt for lenge. Gleder meg til å prøve nye klær i normal størrelse når babyen er kommet!

Ute smelter snøen og jeg ser våren titter frem. Samtidig er formen på topp for tiden. Har faktisk aldri følt meg bedre, selv om magen er stor og tung. Jeg går en herlig tid i møte og ønsker alle dere gravide damer en fantastisk påske og vår! Deilig å kunne dele min glede og gode følelse med andre :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at flere har det slik som meg. Gleder meg over den stadig voksende magen og de herlige sparkene til nurket. Jeg har 21 dager til ultralydterminen og 14 dager til mens termin som jeg stoler 100 % på. Har to jenter fra før som ble født 17 og 21 dager før termin, så babyen kan i prinsippet komme når som helst. Men jeg håper egentlig at babyen kommer i apri, da de andre to er født den måneden.

Det er endelig vår ute og permisjonen min startet i går. Kan nyte dagene og minstejenta på snart 4 år kommer inn på soverommet mitt ca. 8.30 om morgenen og så koser vi oss lenge før vi står opp. Hun er hjemme sammen med meg. Etter påske skal hun ha 50 % barnehageplass (har 100 % nå).

Fikk solgt alle mammaklærne (unntatt de gode joggebuksene, som jeg skal bruke de siste dagene) på finn, og skal sende de avgårde i morgen. Deilig å bli kvitt dem. Gleder meg til å kunne gå i minge vanlige klær igjen om en stund, selv om jeg elsker å gå gravid.

For en uke siden fikk jeg tilbud av ei om gratis vogn, stelleunderlag, uro og en slik som barnet kan ligge på i badekaret. Føler også at livet smiler til meg om dagen.

Nå bare krysser jeg fingrene for en grei fødsel og at babyen er frisk som en fisk.

Lykke til.

Skrevet

Så koselig å lese! 4 uker til termindato her, en fin tid å få baby på utover nå:-) Ønsker dere lykke til og nyt dagene fram til fødsel!

Skrevet

Så herlig å høre! :) Jeg har det også ganske bra og gleder meg til min 9.april baby som foreløpig ligger inni magen min og gir meg noen betryggende spark innimellom. Mer eller mindre alt er klart ti nurket vårt kommer med planlagt keisersnitt. Påskeferie hjemme med mann og to små tuller står for tur og våren er i anmarsj. Jeg ska nyte hvert sekund fremover. Gode påske til alle andre vordene mødre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...