Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Jeg skal ta utdannelse til høsten,nettstudier. Har ingen utdanning fra før av. Så jeg må ha en 8-16 jobb da ingen kan hente ungen i barnehagen for meg...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er lærer. En vanlig arbeidsuke er jeg på jobb fra 8-15 eller 9-16, og har derfor ingen problemer med å levere eller hente i barnehagen. Jeg har mye ubunden arbeidstid, og de aller fleste av mine kolleger kommer tidligere, sitter lengre eller tilbringer en søndag i ny og ne på skolen. Det er vanskelig for meg, bortsett fra de dagene bf henter og leverer, men jeg jobber istedet hjemme etter at barna har lagt seg. Og siden jeg kan avspasere denne kveldsjobbingen i skoleferiene, føler jeg at jeg får mye tid med barna mine. Jeg har også muligheten til å ha barna i barnehagen en dag eller to i skoleferiene slik at jeg får slappet av eller gjort noe hjemme. Men det er nok vanskelig å bli lærer over Internett ...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jobber som selger på et hotell, jobber 8-16 man-fre, ferie 4 uker midt på sommeren og fri hver påske og jul )
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jobber med økonomi i et stort firma. Har akkurat blitt alene, så har ikke fått "prøvd" meg ennå, men det sier seg jo selv at det ikke kommer til å bli korte dager i barnehagen. Snakket med sjefen min i går og hun sa det var ok å knipe inn litt på timene de dagene jeg har ungene og heller jobbe inn det jeg må på kveldstid og den dagen i uka pappaen har ungene. Forhåpentligvis går det bra
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Jobber på sykehus(hjelpepleier) har 8-16 jobb, men skal ta sykepleier til høsten. Skal aldri mer ha en 8-16 jobb. Får kun 2 timer med barnet mitt per dag, og annenhver helg(siden hun er hos pappaen sin annenhver helg) ser jo aldri barnet mitt Hurra for turnus, savner virkelig å jobbe det.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er lege og jobber på sykehus. Er glad jeg jeg jobber i turnus jeg og for da kan jeg jobbe helgene når barnet er hos far og har fri innimellom i ukedagene, ja, det vil si mer tid med barnet mitt:) og mer penger når jeg jobber kvelder og netter:)
Gjest marie-s Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Jeg jobber som IT-konsulent/web-utvikler og trives i jobben. Som mye annet har den sine fordeler og ulemper, fordelene er at jeg har en fleksibel arbeidstid. Det vil si at vi har gjerne en kjernetid på kontoret mellom 9-15 hvor jeg jobber de andre timene spiller ingen rolle så lenge jeg leverer det jeg skal. Bakdelen er jo at det av og til kan bli vanskelig å skille mellom jobb og fritid, man må nesten slå av pc og mobil for å ikke være på jobb, men som sagt så trives jeg i jobben.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 jobber som kundekonsulent i et teleselskap. 08-16 jobb fulltid. Altfor masete jobb i forhold til å være alenemor..
Noah 08. Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Jeg jobber som vikar i barnehage mens jeg tar nettstudier i barne-og ungdomsarbeider. Syns en sånn jobb er grei,man slutter jo 14 og 15 noen dager:) Og har fri helger og helligdager! Håper på fast jobb snart:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er praktikant/lærling på kontor i en attføringsbedrift. Skal ta fagprøven i kontor innen et års tid. Arb.tid nå er fra 0730-1530 og funker fint ift bhg. Blir jo noe det samme siden også når jeg har tatt fagprøven og skal i ekstern jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå