Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Argh! Nå er jeg så lei av disse innleggene hvor folk svarer så utrolig ufint! Høres ut som fjortiser hele gjengen! Lukter hubbabubba lang vei...
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 HAHAHA, nå trodde jeg dette var en sånn; unge mødre= dårlige mødre-inlegg Er enig med deg forresten =)
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 I at det er mange ufine svar ute å går, bare så det ikke er noen misforståelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå