Dros Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Eventuelle reisetips for lange flyturer mottas med takk:)
Pinnus Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Jeg hadde reist hadde jeg vært frisk! Gode støttestrømper, drikk masse vann og juice, gjør rulleøvelser og hold blodsirkulasjonen i gang, sørg for at du er uthvilt og opplagt til turen:) Kos deg og god tur!
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Jeg hadde også reist! Var i NY i uke 9. Vi hadde direktflyg fra Gardemoen (tror det var med Norhwest Airlines, men er ikke helt sikker). Vi fikk nesten ikke mat på flyget og jeg blev otrolig sulten og kvalm. Jeg hadde ønsket at jeg hadde med en matpakke... Det kan også vare lurt å ha med seg noen papirer som bekrefter når du har termin. Jeg har en venninne som nesten ikke kom in i LA når hun var 24 uker pga at de var redde for at hun skulle føde mens hun var i USA.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Hadde absolutt reist:) støtter opp om det å gjerne ha litt mat i håndbagasjen.. Da jeg skulle hjem igjen fra reise forrige gang jeg var gravid, var jeg sulten leeenge før vi skulle få maten.. Holdt på å kaste opp. Heldigvis hadde vi litt sjokolade, så spiste det.. Men hadde fungert bedre med kjeks eller noe..
Lenelill Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Å så heldig du er! Reis og nyt det! Beveg deg litt rundt på flyet for å holde blodsirkulasjonen i gang og bruk støttestrømper. Drikk masse vann og ha med litt snacks:-) Blir nok supert!
Corneliuss Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Og så gjelder de samme retningslinjer for mat i USA som i Norge, men du skal også være forsiktig med egg (trenger du ikke passe på i Norge). Ikkie spis noe med rått egg. God tur og kos deg masse! Lurt å gå noen småturer i midtgangen som de andre skriver så du slipper blodpropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå