Gå til innhold

Lei...


Nytt eventyr

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som er forferdelig lei??

Har 8 uker igjen og vet det kommer til å bli de lengste 8 ukene ever!! Føler meg stor, tung og fæl.. Og magen kjennes ut som om den skal sprekke hvert øyeblikk!

 

Huff.. Kom mai du skjønne milde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt det slik lenge? Og har du mange "plager"?Jeg hadde det slik en uke og tenkte, helpe meg, hvordan skal dette gå i 8 uker til... Men uken etter var alt mye bedre og "plagene" mindre. Så nå nyter jeg hver dag, for plutselig synes jeg vel det er tungt igjen..

Håper det går over og at du får bedre dager slik at tiden går litt fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utrolig lei...

Slitt med bekkenløsning hele svangerskapet, og nå er jeg fullstendig tappet for energi.. Hverken klarer eller orker å gjøre noen ting..

Jeg har nå 7 uker igjen, og veit ikke helt hvordan jeg skal holde ut...

Skal til legen i morra og sjekkes for svangerskapsdiabetes, så nå syns jeg det begynner å bli nok..

 

Men et lyspunkt er at vesla sparker og er veldig aktiv, så jeg veit at hu har det bra...

 

Prøver å finne noe positivt å gjøre hver dag.. Legge på plass noen klær, vaske bæresjal og sånne ting..

 

Helt enig i: Kom mai du skjønne milde!! :)

 

Men vi får vel bare holde ut på et eller annet vis...

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel bekkenplager samt isjas- smerter med ilinger ut i begge ben! Er 50 % sykemeldt og jobber halve dager. Har ingen andre plager bortsett fra at jeg syns alt er tungt og et kjempe ork. Tungt å bøye seg, tungt å kle på 2 åringen, tungt å ta huset osv.. Og i påsken reiser samboer på treningsleir så da blir jeg alene med alt det tunge!! Føler jeg har noen lange uker forran meg!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og begynner og bli lei. Har bekkenløsning både bak og i symfysen,halsbrann,leggkramper,tung, sliten og trøtt- kan sove døgnet rundt.Dagene blir langt ifra sånn man tenker og planlegger.er ikke så mye man orker om gangen. er det ikke det ene -så er det det andre..huff.. føler man klager hele tiden :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke så veldig lei enda... :) Jeg har mistet i abort de tre siste svangerskapene jeg har forsøkt meg på, det er kanskje derfor jeg er så lykkelig over å være gravid denne gangen. Og jeg nyter tiden mens det er stille før stormen; sover "lenge", koser masse med datteren min, har det kjekt på jobb (de to dagene i uken jeg fremdeles mestrer å jobbe), osv. Og vi er da ikke store, tunge og fæle, alle synes jo at gravide kvinner er det vakreste som finnes! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig så er jeg ikke lei av å være gravid, men jeg ser så fryktelig frem til å få hilse på babyen min! Jeg har ingen store plager i svangerskapet, så jeg koser meg bare. Det eneste jeg kan sette fingeren min på, er at sparkene begynner å bli utrolig harde og ubehagelige..!

 

Nå har jeg igjen ca 5 uker til termin, og alt er klart for at den vesle jenta mi skal komme til verden <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i din situasjon. Min mann gav seg med fotball etter nr to. Var en del tren. leirer osv. Nå er nr tre syv uker unna, og hadde aldri orket tanken på å være aleine med to barn hele Påsken!! Uansett er jeg lei også. Blir lange uker til midten av Mai. Jaja. Vi får bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...