Gå til innhold

Flere med 4.klassinger her? Når legger de seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 4.klassing legger seg kl ni før skoledag - han mener det er for tidlig. "Alle andre" legger seg halv ti mener han. Hvordan er det med deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi la seg kl 21 når hun gikk i 4. klasse. "Alle andre" er noe de bruker for å manipulere foreldrene. ;o)

Skrevet

Vår 4. klassing legger seg senest 20.30 på skoledager. Noen ganger før.

Synes mange foreldre undervurderer hvor viktig søvn er for barn, og på vår skole har de fokusert mye på dette, og sagt at mange unger legger seg altfor sent.

Skrevet

Snuppa her la seg klokken 20.30 når hun gikk i 4. klasse. "Alle andre" er en kjent frase her i huset også:-)

Skrevet

Vår legger seg mellom halv ni og ni før skoledag.

Skrevet

Ja - "alle andre" er jo helt typisk - og jeg går ikke på den, men lurte på hvordan det var rundt omkring! 6.klassingen her legger seg også ni, hun protesterer aldri og går frivillig og pusser f.eks etter Farmen, altså rett før ni. Helt enig i at søvn er viktig og at mange barn er oppe for lenge!

Skrevet

Her i huset har vi en 3.klassing og en 5.klassing. Begge legger seg likt. De starter legging ved 20 tida også skal det være stille 20.30.

Erfaringsmessig trenger de denne søvnen.

Skrevet

Min 7. klassing legger seg halv 10, og drit i "alle andre". For det første er alle andre barn av foreldre som ikke har grenser, og de har vanligvis ikke noen lys framtid i vente.

Skrevet

Jeg har en i tredjeklassing som sier "alle andre"legger seg kl 21,mens jeg sier han må iseng til 20.30..

Men noen trenger jo mye søvn,andre mndre.Min er av den typen som trenger mye søvn...ellers tipper han lett over og alt blir galt.Derfor skal han iseng senest 20.30 på hverdager..

Skrevet

Min 4 klassing legger seg 20.30.

Fem min senere sover han :-)

Skrevet

Min 4.klassing legger seg mellom 20.15 og 20.30. Hun ligger å spiller eller leser litt og sovner som regel rundt klokken 21.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...