Gå til innhold

Carena Double Swing. Noen som har prøvd den??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får barn nr.2 i juni. Da er eldste 2 år. Skal bare ha en vogn som kan brukes når eldste skal leveres i barnehagen (som er veldig nærme) og på småturer.

Syns den ser så fin ut, og så er det jo så stor handlekurv under. Men er den grei å trille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ditt bruk (som er samme som vårt) er den alldeles perfekt.

Den har ikke verdens beste demping og plasthjul, så om dere går mange og lange turer i skog og mark ville jeg sagt at dere burde gå for en annen vogn. Men til barnehage og handletur er den flott.

Den er overraskende god å trille og lett å manøvrere.

Også praktisk at bagdelen vender mot deg og sittedelen vender fra.

Skrevet

Ja, det glemte jeg å si ... den blir veldig liten når du slår den sammen. Fikk fint plass baki vår sedan, så trenger ikke ha stasjonsvogn engang :-)

Skrevet

Jeg har den vogna til mine to tette, 15 måneder i mellom. Har vært i daglig bruk siden jenta ble født for ti måneder siden.

Ingenting å utsette på den, får plass baki vår lille stasjonsvogn.

Og ble stoppa på gata og spurt om den idag, det var ikke du vel!??!?!

Skrevet

Nei det var det ikke :)

Men det høres ut som dere begge er fornøyde :)

Syns den er fin og se på, men ser prisen ligger på 4000 og da finnes det jo billigere alternativer. Men det er kanskje en vogn jeg kan finne på tilbud før juni??

Skrevet

Vi har Troller og den kostet oss 2500 med mykbag. Den har ordentlige hjul og er stødig og lett å manøvrere. Til ditt bruk ville jeg helt klart valgt denne som er mye billigere (og bedre hjul??).

Skrevet

Vi har også trollervogna, og er veldig fornøyd. Har en carena mykbag til babyen, som koster 399. Synes det er mye bedre å trille med lufthjul. Når jeg bare har med babyen bruker jeg carena freeride, og minuset med denne er hjulene. Men, det er veldig greit å ha mykbag som jeg kan bruke i begge vognene. Ofte leverer jeg i barnehagen med trollervogna, og går hjemom å løfter bagen over i carenavogna før jeg og lille triller videre.

Skrevet

Vi har 2008 modellen og er overhode ikke fornøyd.Det å ha bag mot oss syntes vi var fint men med vinterbaby var det ikke lenge plass i den.

Vi synes den er tungvindt å legge sammen pga retningen den legges sammen. Må ha lange armer for å løfte den opp når den er så kvadratisk.

Den knirker og knaker, tar stor plass på buss så det gikk ikke å bruke den til det.

Hjulene er glatte og det innebærer at jeg på snø glir sidelengs og siden det ikke har håndbrems henger jeg etter i nedoverbakker. Hjulene går nesten ikke rundt når det er 2 cm snø på bakken. Vi har heller ikke fått tak i regntrekk så da blir det bare på fine dager den er i bruk.

Skulle jeg kjøpt nå ville jeg valgt en med store hjul og gummi.

Vi har prøvd å selge vogna lenge uten at noen nappet på så den virker ikke veldig populær med tanke at vi bor i by.

Det var min mening om vogna.

Lykke til i valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...