Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Etter at kona mi begynte å henge på denne nettsiden,så har det blitt mer diskusjoner! "men dem på dib sa ditt og datt!" GAH! Får høre det der hele tiden! Hater hele denne nettsiden. *OPPGITT MANN OG FAR!*
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Åfysj, har du fått ulydig kone? Stakkars deg. Her skal du få møte sympati, ja.... ;P
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Hvorfor har du opprettet profil her da? Finn et forum for menn!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Dette er vel et forum for foreldre? Altså mødre og fedre?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Med så mange tråder om mensen, underlivet mitt, fødsel, alenemødre, sminke, svigermor osv, ja så har jeg vanskelig for å forstå at menn synes dette er det minste interessant.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Det finnes andre forum her inne! For oss fedre feks...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Er nok bare et kvinnfolk som kjeder seg og tuller litt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Hahaha :-) Det legger seg etterhvert! Bra med litt diskusjon vel? Eller begynner hun å innse at hun har valgt en mann det med fordel kan bli litt med tak i? Kort og godt; er du en lat mann som forventer at hun skal gjöre alt?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Fortvil ikke, HI. Det tar 4-5 år, så er hun drittlei stedet selv også. Snakker av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 Hehe, er du mann? Utfra måten du skriver på ville jeg tippet at du var kvinne.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 Ja, det finnes mange forum her inne, og ja et for pappaer også, men at menn finner det interessant å lese på slike kvinnedominerte forum det forstår jeg fortsatt ikke. Kanskje det er menn som er forumtrollene her inne?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #13 Skrevet 24. mars 2010 Glad jeg har en mann som er MANN og interesserer seg for andre ting enn BIM/DIB.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #14 Skrevet 24. mars 2010 Så deilig å høre at dama di har fått litt "ben i nesa" og har begynt å si ifra om ting da!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #15 Skrevet 24. mars 2010 En mann som skriver GAH?.. Hmm.. Nææ, tror du er dame du..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #16 Skrevet 24. mars 2010 dere som sier dette er bare for kvinner.. hørt om pappa debatten? huffameg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #17 Skrevet 24. mars 2010 Jeg forstår deg godt, HI! Takk for påminnelsen om hva dib kan gjøre med oss. Diskusjoner kan være vel og bra hvis man tenker selv, men det må være utrolig frustrerende om det hele tiden blir referert til dib! I motsetning til noen av de andre som har svart deg forstår jeg hvorfor (og at!) du har giddet å opprette en profil for å få skrevet dette innlegget! Håper kona di leser det, og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #18 Skrevet 1. juli 2018 Fantastisk. Går det bedre nå? 😢 Anonymkode: ac7f2...885
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #19 Skrevet 1. juli 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fantastisk. Går det bedre nå? 😢 Anonymkode: ac7f2...885 Det er 8 år siden, så det har vel løst seg på et vis 😛 Anonymkode: a6409...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå