Gå til innhold

Jeg hater dinbaby.com!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at kona mi begynte å henge på denne nettsiden,så har det blitt mer diskusjoner!

"men dem på dib sa ditt og datt!" GAH! Får høre det der hele tiden!

Hater hele denne nettsiden.

 

*OPPGITT MANN OG FAR!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åfysj, har du fått ulydig kone? Stakkars deg. Her skal du få møte sympati, ja.... ;P

Skrevet

Hvorfor har du opprettet profil her da? Finn et forum for menn!

Skrevet

Dette er vel et forum for foreldre? Altså mødre og fedre?

Skrevet

Bare kjerringer som kan være her da???

Skrevet

Med så mange tråder om mensen, underlivet mitt, fødsel, alenemødre, sminke, svigermor osv, ja så har jeg vanskelig for å forstå at menn synes dette er det minste interessant.

Skrevet

Det finnes andre forum her inne! For oss fedre feks...

Skrevet

Er nok bare et kvinnfolk som kjeder seg og tuller litt. :)

Skrevet

Hahaha :-) Det legger seg etterhvert! Bra med litt diskusjon vel? Eller begynner hun å innse at hun har valgt en mann det med fordel kan bli litt med tak i? Kort og godt; er du en lat mann som forventer at hun skal gjöre alt?

Skrevet

Fortvil ikke, HI. Det tar 4-5 år, så er hun drittlei stedet selv også.

Snakker av erfaring.

Skrevet

Hehe, er du mann?

 

Utfra måten du skriver på ville jeg tippet at du var kvinne.

Skrevet

Ja, det finnes mange forum her inne, og ja et for pappaer også, men at menn finner det interessant å lese på slike kvinnedominerte forum det forstår jeg fortsatt ikke.

 

Kanskje det er menn som er forumtrollene her inne?

 

Skrevet

Glad jeg har en mann som er MANN og interesserer seg for andre ting enn BIM/DIB.

 

Skrevet

Så deilig å høre at dama di har fått litt "ben i nesa" og har begynt å si ifra om ting da! ;)

Skrevet

En mann som skriver GAH?.. Hmm.. Nææ, tror du er dame du..

Skrevet

dere som sier dette er bare for kvinner.. hørt om pappa debatten?

huffameg.

Skrevet

Jeg forstår deg godt, HI! Takk for påminnelsen om hva dib kan gjøre med oss.

 

Diskusjoner kan være vel og bra hvis man tenker selv, men det må være utrolig frustrerende om det hele tiden blir referert til dib!

 

I motsetning til noen av de andre som har svart deg forstår jeg hvorfor (og at!) du har giddet å opprette en profil for å få skrevet dette innlegget!

 

Håper kona di leser det, og lykke til!

  • 8 år senere...
Skrevet

Fantastisk. Går det bedre nå? 😢

Anonymkode: ac7f2...885

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fantastisk. Går det bedre nå? 😢

Anonymkode: ac7f2...885

Det er 8 år siden, så det har vel løst seg på et vis 😛

Anonymkode: a6409...d2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...