Mille** Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Nei, men jeg var der i 96, mulig ting er mye bedre nå. ;o)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Greit å ha vært der, men kommer nok ikke til å reise tilbake nei.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Har vært der og anbefaler Djerba på det varmeste! Litt for varmt der i slutten av juli, men helt sikkert bedre litt tidligere på året. (Jeg var der i 2006)
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har vært der, kommer aldri til å reise tilbake - og vil heller ikke anbefale noen andre å gjøre det... Utrolig påtrengende folk - OVERALT. Dårlig mat, dårlig service... Vi bodde i Sousse og var også en rundttur på tre dager til Sahara og i området rundt. Det var utrolig fint, artig å se seg litt rundt - samtidig som de påtrengende selgerene selvsagt var der også... Til og med etter å ha ridd en timer på kamel ut i ørkenen, så sto det noen å solgte cola... argh:( Den turen gjorde at turen totalt sett var verdt det, men aldri igjen...
Gjest irismor Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Been there, done that and no f###### way that i ever do it again. Verste sted jeg noensinne har vært. Kunne ikke gå i fred et eneste sted alene. Måtte leie samboeren overalt hvis ikke så var man fritt vilt. Og jeg ligner kun Pamela Anderson i brystpartiet og ingen andre steder. Så vi skal ikke tilbake dit. Var i Sousse.
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Var like utenfor Hammamet. Flott reisemål for to voksne, som vil ha varmt vær, god mat, utflukter til historiske steder, ørkensafari og den typen ting i hvertfall. Hadde nok kunnet tatt med unger dit hvis jeg hadde bodd på et hotell med mange stjerner (gjerne så mange som mulig), for da er standarden god. Men da hadde det blitt en ferie av den veldig rolige typen. Og hadde tatt det litt utenom den norske sommerferien ... for i fellesferietiden kan det bli i overkant varmt for små barn. Er ikke sånn at jeg roper REIS! Men jeg vil ikke fraråde noen å dra heller.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 var der for 1 1/2 år siden. møkka sted. vil ikke tilbake igjen
Rampongi Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Litt samme opplevelse som irismor. Jeg ligner også Pamela og slet litt, men slet mer i tyrkia, så det er ikke avgjørende for om jeg reiser tilbake. Har vært i sousse og hammamet. Helt ok steder, alt for varmt i juli. Arabere er stort sett hyggelige, men til tider slitsomme i turiststrøk. Jeg elsker afrika, men er mer glad i østafrika enn nord-arika.
mam <3 Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Var der i 2004. Greit å ha prøvd det men blir nok ikke å dra tilbake. Slitsomt å være der uten følge (jeg var med familien når jeg var 16) Masse masete mannfolk!
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 Kan sammenlignes veldig med Tyrkia synes jeg. Så om en trives der trives man nok i Tunisia også. Jeg synes selgere o.l. i Tyrkia er myyyye værre enn i Tunisia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå