Gå til innhold

Brunt utflod!


ENVY

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt brun utflod i en uke nå! går i min åttende uke ok har allerede sett hjertelyd. Men hvor kommer dette fra? noen andre som har det samme?

 

Er redd det har gått galt jeg nå siden det ikke stopper. Er bare litt hver dag men gir seg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har det på akkurat samme måte. Jeg er et sted mellom 8. og 10. uke og fikk brun utflod for en uke siden. Såpass lite at jeg kun ser det på dopapiret. Sist stoppet det etter en kveld og jeg fikk UL som viste et bankende hjerte og at alt så helt normalt ut. Denne uken startet det med brun kornete utflod igjen og varte i to dager men det ser ut som det har gitt seg nå *håper*!

 

Jeg har fått oppfølgingstime med UL om et par uker og det føles veldig betryggende. 20% av alle gravide får visst blodig utflod i perioder i 1.trimester uten at dette betyr noe for at man får et friskt barn, så jeg tror vi kan føle oss relativt trygge. Men jeg er selvfølgelig kjempebekymret uansett for jeg leser jo overalt på denne siden at andre opplever at deres brune utflod utvikler seg til en større blødning med det som følger med..

 

Det er så lett å bli bekymret, men jeg tror alltså at oddsen er på vår side... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt en SA før. det startet med brunaktig utflod, men for meg varte det bare i 1-2dager før det ble erstattet med kraftigblødning og kraftig kramper i livmoren. hvis det var SA tror jeg du hadde kjent det veldig på kroppen. det du beskriver høres normalt ut altså. men hvis det stresser deg veldi burde du vel ringe lege igjen?

det går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk komme inn til UL i går igjen så vi fikk det sjekket alt før påske. Og da fikk jeg beskjed om at livmora mi ligger lengre nede enn "normalt" men det var ikke noe farlig men kunne være årsaken til småblødningene.

Fikk se og høre hjertelyd og skulle få god oppfølging med ultralyd ca hver annen uke til jeg er 4 mnd på vei.

 

Det er visst veldig normalt. Men hvis du er redd det er en SA så kan du klemme godt ned nederst på magen og kjenne om det er ømt når du presser ned med 2 elr 3 fingre. Er det ømt kan det være tegn på en SA.

Jeg blør litt ennå men bekymrer meg ikke mer. Tror det her går veldig bra og håper det gjør det for dere også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt brun utflod et uke nå. Var til innvendig ul hos gyn på onsdag,og alt så normalt ut. Blødningen kom fra "oversiden av leppene",og ingen ting fra fosteret. Har slått meg til ro med det og regner med at den brune utfloden da er "greit" så lenge jeg ikke begynner å blø mer og få magesmerter. Har fått ny ul om 14 dager, så da håper jeg å se hjerte slå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...