*Lissi* Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Vesla på 1,5 år fikk dren i januar. Sjekket hos legen i dag (2. ørebetennelsen på 3 uker) og hun hadde mistet iallfall det ene drenet. Skal tilbake om 1 uke for å se om hun har mistet det andre også. Hva skjer nå da? Nytt dren, eller er det bortkastet? Gikk hull på tromhinnene 8 ganger på 10 mnd. før hun fikk dren. Hatt 2 ørebetennelser den sisten mnd. Begge gangene rant det væske ut av ørene. Noen med erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå