Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Det er møkklangt og kjøre, de bor i en liten leiilighet, vi blir nesten 10 voksne, 2 barn og 2 hunder, og det er meldt regn regn regn. De bor på en knøttliten plass, hvor absolutt alt er stengt hele påsken, og det finnes ikke noe å ta seg til. På toppen av det hele er mine svigerforeldre (som joda, de er fantastiske på alle måter) hellig opptatt av å hele tiden være inne, og sitte i stua og glo. Jeg vil være hjemme: Jeg vil ikke bruke alle mine ferier på å reise til dem! Sånn, da er jeg ferdigklaga.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Si at dere har andre planer denne påsken da? Elller foreslå at dere heller kan leige en stor hytte som derer kan være sammen på alle sammen? Eller bare ta noen dager hos svigers og ta noen dager hjemme så blir alle fornøyde.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Invitér dem heller til dere ;-) Bare si at dere har lagt litt planer, men at d ee rhjertelig velkommen til dere.
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Ellers kan en jo forsøke den risikable: "Nei, i år skal vi bli hjemme"... Men den er kanskje for enkel;P
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Jeg vil heller ikke til mine svigerforeldre i påska. Så vi har sagt: vi blir hjemme i påska og dere er hjertlig velkommen".
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Det er 70 mil en vei, og vi reiser på onsdag. Så og bli bare noen dager er litt kjedelig med tanke på den lange avstanden. De var her for 2 mnd siden, og har siden i SOMMER planlagt denne påsken, med besøk av alle barn og barnebarn! Svigermor har sendt utallige sms om at de gleder seg så fælt, så å droppe det blir litt vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Lat som du er syk når dagen kommer å send far og barn avgårde alene ............... hehe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 ja, kanskje jeg skal bli akutt syk! God ide Ikke bare å være hjemme vettu, når halve jævla familien forventer at jeg kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå