Gå til innhold

"Mamma, e haaar vanna bomster!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søte lille toåringen, følte vel at hun måtte gjøre opp for hærverket på solsikkeplantasjen min, hvor kun 2 av 18 overlevde. Hun hadde henta stol på rommet sitt for å rekke opp til vasken, fylt den lille kanna jeg bruker til å vanne (og som jeg egentlig har stjålet fra lekene deres, men det er fordi de har to av samme sort, må vel kunne dele med moderen), og rett og slett vanna pyntekosmosen. Det er vel gartnerspiren sin, tenker jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun gjør hvertfall nytte for seg, min toåring kom med kake most i hendene og sa "Mamma look jeg gå opp on the der and the hente kake!". Det tok henne noen sekunder å flytte stolen og klatre opp.

Skrevet

Hihi, total språkforvirring? Da vi bodde i Trondheim, hadde eldste en periode hvor hun vekslet mellom å si jeg, je, eg, æ og æg.

Om det er til trøst, så er dette tilfellet heller unntaket enn regelen.

Skrevet

Så herlig:) Min søster opplevde en nær døden opplevelse da hennes lille bestemte seg for å vanne henne mens hun tok en lur på sofaen. En halv liter vann rett i munn. "mamma tøst?"

Gjest sug lut
Skrevet

Fnis, hva med når du fra søvndypet har svart JA til at ungen kan leke frisør mens du sover en halvtime ekstra, og du våkner av at noen sier "kan jeg klippe her" og merker at den holder en neve av håret ditt?

Skrevet

Den er hakket verre enn noen døde blomster og litt vann i kjeften.

Skrevet

Jeg hadde våknet faderlig fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...