Gå til innhold

Noen som har Urban Jungle Duovogn? Er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor den er billigst å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville aldri valgt OTH, det er den største drittvognen jeg har vært borti. Dyr og simpel vogn, ustødig (spesielt når du bytter til sportsdelen og barnet skal sove, tyngefordelingen blir helt feil), stellevesken er ELENDIG på alle måter, selv om den ser fin ut. Liten fjøring så du kan ikke "vugge" babyen, og fortauskanter er et mareritt. Det er kjipt å ikke kunne ha barnet imot deg i utgangspunktet når du bytter til sportsdelen (vi byttet ved 6 mnd og da er det litt tidlig å ikke se mamma, men baggen var for liten rett og slett). Du kommer til å IRRITERE deg over knottene på hjulene som alltid tar borti når du skal igjennom smale steder (for denne vognen er faktisk ganske bred med hjulene og knottene). Desuten må du kjøpe ekstradeler i tillegg, f. eks den bøylen til sportsdelen som koster nærmere 600kr. Det er liten beskyttelse mot sol om sommeren med kalasjen til baggen/sportsdelen, og ingenting mot vind/kulde om vinteren (nå har jeg emmaljunga og det er himmelen av beskyttelse mot alle værforhold). Sportsdelen kan heller ikke rettes helt opp til 80-90 grader, så når barnet skal sitte så blir det liksom litt liggende uansett. Handlekurven er liten og du må planlegge vektfordelingen nøye. Sportsdelen er noe dritt å ta opp og ned fra sitte/ligge-stilling, billige stroppeløsninger på en så dyr vogn!!!

OTH er et tap-tap valg i mine øyner!

Nå bruker jeg denne vognen kun hos moren min, noen ganger i året, og det er mer enn nok! Ville tenkt meg om 2 ganger før jeg kjøper denne vognen!!!! Men hvis et av kravene dine er ekstra bekymringer om vognen kommer til å vippe over eller ikke, så vil du nok bli veldig fornøyd ;):P

Skrevet

Ja det er godt vi er forskjellige..

Jeg har kjøpt Urban Jungle søsken/tvillingvogn på grunn av to tette (16 mnd)

Jeg syntes den er heeelt fantastisk!

Vi har vært ute å prøvd den med to 1- åringer. Både på asfalt og på snøen på fjellet, og har ingenting negativt å melde.

Lett å trille/svinge, kommer over fortauskanter og snøskavler uten noen problemer. Lett å legge sammen.. Ungene trivdes kjempe godt oppi der!

Syntes ikke de stroppene for å forandre sittestilling var så vanskelige. Alle vogner har jo sine forskjellige patenter.

Har noen venninner som har den, og de er også kjempe fornøyde, eneste er jo at du ikke kan ha sportsdelen mot deg, men de mener at det egentlig ikke er så big deal in the end egentlig.

Tvillingvognen er ikke bred, og jeg kommer gjennom allle standard dører uten å komme borti noen ting som helst.

Jeg ser jo at bagen er litt liten men det er ikke noe problem for meg.

Er vant til en Simo fra før liksom.. Hehe!

Jeg kjøpte min på pramworld.co.uk

Sparte 6000 kroner på 2009 modellen, var ei her inne på BiM som hadde fått dem til å sende til Norge, så det er jo bare å høre med dem.

Lykke til:o)

Skrevet

Å jeg trodde ikke at hun mente tvillingvognen, tenkte på den vanlige enkle vognen jeg da.. (duo er vel vanligvis ikke tvillingvogn, men duo i den forstand at du først har vognen til baby (med bag) og deretter bytter til sportsdelen, mens vognen/undestellet er den samme..dermed duo?).. Og min omtale gjelder KUN den vanlige vognen og ikke tvillingvognen. Jeg har ikke lest/hørt noe dårlig om tvillingvognen, og har ingen erfaring med denne. Jeg tror derfor at det er stor forkjell mellom de to vognene, og oth tvilling regnes vel som en av de bedre søskenvognene uten tvil, sammen med tfk og easywalker :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...