Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Har ikke noe reserve, ikke overskudd til noe. Det er så vidt jeg får på meg noen greie klær om morgenen, får ofte ikke børstet håret engang, kanskje litt maskara litt ut på formiddagen...Han minste (10 mnd) blir ofte liggende og pusle for seg selv, mens jeg prøver å rydde og holde noenlunde orden. Eldstemann krever meg mye, og jeg merker at han går meg litt på nervene løs. Gjør jo alt jeg kan for barna, men føler meg konstant sliten og uopplagt. Må nevne at minste sover dårlig, og våkner tidlig. Søvnmangel er det nok, men hva kan jeg gjøre? Jeg ammer, og er rett og slett ei sliten og dratt mor! Huff...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 HI igjen. Lurer bare på når det blir litt bedre. Etter ammeslutt? Når jeg starter i jobb igjen? Håper ihvertfall det blir bedre.
Ladycaliente Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Huff føler med deg og vet sååååå godt hva du mener. Er selv mamma til ei som blir 2 i sommer og ei på 2 mnd. Og merker jeg skulle ha gjort mye for en natt sammenhengende søvn nå. Er ekstra slitsomt da jeg har eldstemann hjemme sammen med meg. Men ang søvn så kanskje du skal prøve å slutte å amme?? Er så mange som ammer lenge som sier at de sliter med barn som skal ha mye pupp på natta og er mere urolige, kanskje pga kosen?. mens flaskebarn sover bedre.. Jeg ga 1 mann flaske etter 2 mnd da hun ikke ville ha pupp og hun sov hele natta rundt ved 6 mnd alder..Dvs 19.00-20.00 til 7-8 på morningen. Ønsker deg masse lykke til, håper det går seg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå