Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Vi skal til å legge gulv i gangen, og lurer litt på hva som er smart å legge? Hva har dere og er dere fornøyd? Flis? Laminat? Tre eller stein farget?
mer enn bare mor Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 har mørke fliser og vannbåren varme. Det ser veldig pent ut og lett å vaske. Men er veldig kjipt om vinteren når alt saltet legger seg som hvite flekker på flisene. Men det gjør det jo på alle gulv.. Syns fliser er veldig bra med tanke på at det er slitesterkt, og man går jo inn og ut med sko og sand under beina, triller vogner ut og inn osv. Pluss at vi har stor gang, så store lekebiler osv får småen leke med i gangen, slik at det ikke blir fullt av striper på stuegulvet.
Mammaen til Isak Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Gammelt lakket tregulv, jeg ønsker meg flis med varme under ) Hadde laminat tidligere, som så ut som skifer. Fungerte greit det også.
mamman til to gutter Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Vi har mørke fliser med varmekabler under og er veldig fornøyd med det. Hvite av salt blir de om vinteren, men alt blir jo møkkete og lite syns på dette gulvet i forhold til andre gulv vi har hatt i gang tidligere.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Lysegrå steinfliser med mye liv, med varmekabler under. Veldig fornøyd med valget, da alle velger mørkegrå/svarte. Greit å skille seg litt ut. Og så blir det et mye lysere inntrykk og skitten syns enda mindre.
Mille** Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Vi skal pusse opp hallen og gangen etter påske, kommer til å legge skiferfliser med varmekabler under. )
GuttemammaX3 Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Vi har parkett gjennomgående i hele huset, med unntak av badet som er flislagt. Kjøpte huset for et halvt års tid siden. Forsåvidt veldig fine gulv, men akkurat i gangen ser jeg at vi kunne hatt noe mer slitesterkt. Ser at gulvet i nærheten av døren er litt merket av bruk:)
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Fliser med varmekabler. Ville ikke ha byttet. Det er lett å vaske og tåler vann når hele familien kommer hjem med våte klær og sko. Da er det greit å ikke tenke på at gulvet ikke tåler vann.
Mille** Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Vi har forresten fliser i gangen og hallen nå også da, det er helt suverent å ha pga vannsøl og sånt, men de vi har nå er forferdelig stygge så de skal byttes ut. ;o) Ville aldri hatt parkett i gangen!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 24. mars 2010 Takk for svar alle sammen:-) Men har fått svar fra gubben om at det ikke går ann å legge flis på den typen varmekabler vi skal ha i gangen, så da må det bli laminat:-) Men "se-ut-som-stein" er det mest vanlige da?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mars 2010 #14 Skrevet 24. mars 2010 Mørke fliser med varmekabler under
Joikaboll@ Skrevet 24. mars 2010 #15 Skrevet 24. mars 2010 Vi har parkett, og ei remse store fliser rett på innsiden av døra hvor sko tas av og bæres inn i skohylla i garderoben. Shittvåte unger går bakveien :-) rett inn på vaskerommet.
anni69 Skrevet 24. mars 2010 #16 Skrevet 24. mars 2010 Vi har skifer-fliser. Naboen hadde parkett,og det var ikkje lenge den var fin.. Tror dei pusset opp etter 2 år..
Monajenten Skrevet 24. mars 2010 #17 Skrevet 24. mars 2010 Vi har parkett men stor gang. Hadde vi hatt litt mindre, ville jeg hatt fliser med varmekabler tror jeg.
*Rutletutt* Skrevet 25. mars 2010 #18 Skrevet 25. mars 2010 Sortgrå skiferfliser - veldig fornøyd:-) Tror nok vi ender opp med det samme når vi skal bygge.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 25. mars 2010 #19 Skrevet 25. mars 2010 Mørke skiferfliser med varmekabler. Veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå