ApriIbaby Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Banken "maser" stadig om at vi skal opprette dette i stedet for vanlige sparekto til våre barn. Vi har allerede barneforsikring i Dnb - så da kunne vi få denne kontoen uten fast sparing hver mnd sa saksbehandler nå. Jeg har hele tiden forstått det slik at man MÅ spare minst 200 kr pr mnd for å ha en slik kto???
mamma >to gull Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Ja, begge ungene har hver sin sånn konto i deres navn. Når vi opprettet det første gang fikk vi og beskjed om at man må spare min.200 hver mnd og har gjort det, men fikk ikke beskjed om det nå sist når vi opprettet for 2 mann.Tror ikke det er så veldig nøye på det egentlig, så lenge man setter inn beløp innimellom (som ved bursdag, fra sparebøssa etc..), det vil jo da kanskje utgjøre i snitt 200,-. Vi sparer noe på Fox&Pia mens barnetrygden spares på en annen konto som står i mitt navn. ..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Vi oppretta Fox&Pia i høst vi, og fikk ingen beskjed om at vi måtte spare 200,- i mnd... Har ikke gjort det vi iallefall.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Vi oppretta Fox&Pia i høst vi, og fikk ingen beskjed om at vi måtte spare 200,- i mnd... Har ikke gjort det vi iallefall.
ApriIbaby Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2010 Merkelig....det ståe jo som krav på siden til dnbnor også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå