Gå til innhold

Fortsatt blodig utflod etter innsetting av spiral for en uke siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var Mirena hormonspiral.. Er det vanlig? Kunne jo tenke oss å gjenoppta et ganske dødt sexliv, men det ser ikke ut som vi kommer i gang enda. Hvor lenge er det blødninger..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok skuffe deg der..Hadde blødning i ca 2mnd etter innsetting, og det var normalt=(

Skrevet

æsjda...

Skrevet

Litt av og på i noen måneder faktisk...Helt vanlig, men bare "spotting".....Og menstruasjonen blir mindre og mindre smertefull hos de aller, aller fleste..Alle jeg kjenner mister den helt i løpet av første året og får bar esmå blødninger når det næremer seg tid for å bytte...

Selv så blødde jeg om ikke daglig, så ukentlig i over et år..Men siden det var så lite og det ikke var smertefullt var det verdt det..SÅ var jeg nesten blødningfri et halvår, før jeg blødde i 21 dager i strekk...SÅ holdt det opp i 2 mndr, så hadde jeg litt småblødninger i ny og ned, men lite og kortvarig og sjelden...Etter litt over 2 år har jeg nå begynt og blø forholdsvis mye og veldig ofte..Er nå på dag 12 i strekk..Før det blødde jeg i 10 dager og var 3 blødningsfrie dager mellom......Og jeg skal kontakte lege over påske..VIl bare ha en peridoe hvor jeg notere ned blødningdager, VET det blir sprøsmål om det..Derfor så lar jeg det gå liit tid til før jeg drar ivei..SÅ har jeg noe "bevis" og slå i bordet med...

Men om du bare blør litt, synes jeg det høres ut som om du vil slutte snart..JEg blødde mer en litt i 3 uker etterpå..MYE; faktisk :o) SOm sagt, jeg vet kun av meg selv som er så uheldig med spiral :o)

Skrevet

jeg har hatt min i 7 mnd og blør enda.. :(

Skrevet

Jeg hadde min i 6 mnd.....blødde hele tiden så jeg tok den ut....ha prøvd spiral en gang til.

Skrevet

Jeg blødde i 4 mnd...

Nå blør jeg ca en gagn i mnd som vanlig menstruasjon.

Skrevet

Jeg blødde konstant i 6mnd, til slutt ga jeg opp og tok den ut.

Skrevet

Jeg satte den inn for 7 mnd. siden og blør fortsatt litt i hytt og gevær.

Blødde konstant de 3 første mnd. Det er helt vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...